Mivel megy a gázóra?
2015. augusztus 17. írta: veronel

Mivel megy a gázóra?

Az a jó abban, hogy már olyan sokan laknak a házban, hogy most már van zajongás is. Vasárnap éjjel fél négykor például azt hallgattam háromnegyed órán keresztül, ahogy egy kínai nő kiabál valakivel a telefonba vagy Skype-ba, vagy Wechatbe vagy valamibe. Azért gondolom, hogy ilyesmi volt, mert időnként csendben volt én meg nem hallottam választ. A hangerősség alapján azt mondanám, hogy veszekedett, de valószínűleg csak beszélgettek. Halgattam egyébként már házastársi vitát és/vagy évődést is egyszer, de az nem sokkal éjfél után volt, így abba nyilván nem köthetek bele.

Szóval, ez egy nagyon fontos tudnivaló Kínáról. Itt sosincs csend. Sosem.

Más. Pénteken úgy terveztem, hogy főzök magamnak dumplingot, ugyanis amikor Katiékkal meglátogattuk a piacot vásároltam párolóedényzetet és abban sokkal – meglepő módon - jobban működik a párolás, mint az eddig használt fémszűrőben. Így néz ki.

img_1811.JPG

Bambusz és szuper. Ráteszed a fazék tetejére és szépen megpárolja, amit kell. Benne dumplingok, a nyitott tetejű lilakrumplival töltött, a másik sima húsos.

Szóval, gondoltam párolok. Elővettem a fazekat, engedtem bele vizet, rátettem a tűzhelyre, elfordítottam a gombot és nem történt semmi. Vagyis ez nem igaz, mert az elektromos szikra szomorúan kattogott, de gáz az nem jött. Vártam, újrapróbálkoztam. Megpróbáltam a másikat is. Kinyitottam a szekrényt, megnéztem honnan jön a gáz, ellenőriztem a csövet, minden rendben volt. Megtaláltam a gázórát is, néztem nem teker a mutató, hiába tekerem a gombot. Gondoltam király, elfogyott a kreditem. Mert itt a gáz is feltöltőkártyás. Vagy kikapcsolták, mint ahogy a vizet szokták időnként. Nem akartam ezzel zaklatni az ügynököt, lesétáltam az étterembe és ott vacsoráztam.

Szombat reggel újrapróbálkoztam, hasonlóan eredménytelenül. Gondoltam, délelőtt van, egy jó ügynök hétvégén is dolgozik, szóval zavartam Jeraldot. Persze, csak SMSben, hogy azért ne legyek annyira tapintatlan. Azonnal ki is derítette, hogy a számlán van elég pénz, a szolgáltató szerint kifogyhatott az elem a gázórában. Igen. Az elem, a gázórában. Kezemben a telefonnal bemásztam a konyhaszekrénybe, mert természetesen a gázórát odarejtették és próbáltam megtalálni a fedelet, ami alatt az elemek lapulnak. Persze, a tök sötétben nem találtam. Mondtam, Jeraldnak, hogy nem biztosan meg fogom oldani, ha mégsem majd szólok. Letettem. Először is kicsit kimostam a szekrényt, ugyanis azt a részét nem használom, így ott nem is takarítok. Aztán a telefon kislámpáját használva rögtön megtaláltam a fedelet, alatta ott figyelt a négy darab ceruza elem.

img_1864.JPG

Persze, nem volt otthon tartalék, így lementem a boltba és vettem. Aztán kicseréltem a régieket, megnyomtam a gombot, amire Jerald azt mondta, hogy nyomjam meg és azóta újra van gáz. Már ezt is tudom. A gázórából néha kifogy az elem és olyankor nem jön a gáz.

Ez bónusz, banánízű joghurt hoz adják ajándékba. Gyerek evőeszközkészlet. Igen, igazi gyereket lehet vele enni. A narancssárga sörnyitó gondolom apáé, hogy megjutalmazhassa magát is, miközben eteti a gyereket. A kanál nevető arca, meg azért jó, mert a gyerek megtanulja, milyen ha kinevetik. Mivel a leves kifolyik belőle az tuti.

1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr187712324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása