Keleti szél 16.
2015. június 19. írta: veronel

Keleti szél 16.

Shanghai, hogy valami szép látszódjon a főoldalon a bejegyzésnél.

110.jpg

Újabb gyűjtemény, persze érzem én is, hogy ezek már nem ütnek akkorát, mint kezdetben. Mit lehessen tenni? Majd igyekszem, na.

Naptár, egykori Kevinünk asztaláról. Boldog Jú Évet!

100.JPG

Oroszlán, bika, vízöntő. Cukorkás dobozon. A többieket nem találtam meg, de nem adom fel. Egyébként tényleg népszerűek a nyugati állatövi jegyek, még papírzsebkendőt is lehet kapni ebben a témában.

101.jpg

Ekkora hely van egy kínai sofőr mögött. Persze csalok, mert azért Lily extra kicsi lány.

102.jpg

Mindenből van helyi változat. Még meglepetés tojásból is. Natürlich. Ja, kapni igazit is, vettem is, mert Bosszúállók vannak benne. Izé, nem szóltam.

103.jpg

Nem nagyon tudom, hogy itt mi történhetett. A fedélen egy telefontársaság emblémája van, így gyanítom a kábel is hozzájuk tartozik. Feltételezésem szerint itt megint elérkezhetett a napi munkakorlát, esetleg egy másik brigád „előkészítette” a terepet a másnap érkező szerelőknek?

104.jpg

Jaj, ezt nagyon szeretem. Gondoltam profi leszek és a gyártásban kitöltendő papírt, nem csak úgy a kezemben viszem, hogy aztán gyűrődjön, szamárfülesedjen, mint általában. Van nekem ugye felírótáblám vagy mianevehogyanhíjják, amit még a beköltözésnél érkezéskor kaptam, de sosem használtam. Szóval, elvileg a papír A4 a tábla meg arra való, hogy megtartsa. Épp csak annyival rövidebb, hogy szamárfüles legyen a dokumentum egy pillanat alatt. A második fotón az látszik, hogy lett volna hely bőven a papírnak is, ha a csiptető egy kicsit feljebb kerül. Ugye. Szerintem kioldok egy EC-t (=rajzváltoztatás, a nem belsősök kedvéért).

105.jpg 106.jpg

Shanghai. M&M’s mennyország. Két emeleten minden, ami a termékhez kapcsolódik.

109.jpg

A háttérben látszó hatalmas tárolókban színenként válogatott csoki van. Természetesen, megvásárolható. Kis zacskóba keverhetsz magadnak a kedvenc színeidből, vagy vehetsz külön-külön is. Ezenkívül kapható minden színben póló, kulcstartó, bögre, meg amit csak el tudsz képzelni. Meg az is, amit nem tudsz elképzelni. Őrület.

107.jpg

Shanghaiban, mögöttem az Örömök kertjének bejárata, amit kihagytam, mert az is csak egy kert, előttem egy piac, ahol mindent lehet kapni, amire csak egy turista vágyhat.

113.jpg

Tömeg, tradicionális építészeti remekek és Starbucks. Ez Kína.

112.jpg

Ezt a végére azoknak, akik értik. A Denevérember beállt a Bosszúállók csapatába. Így most már értem, hogy miről fog szólni a Batman Superman ellen. Superman morcos lesz, amiért Batman a DC képregények világából átigazolt a Marvelhez. Most vettem észre, hogy mintha Vasember és Batman között lenne egy dazdátlan piros csizmás láb... Vagy az egy Pókember inkább?

111.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr527556098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása