Esősévszak
2015. július 09. írta: veronel

Esősévszak

Az elmúlt időszakban megint nem nagyon jelentkeztem, aminek rém egyszerű az oka, nem volt kedvem. Meg nem volt miről beszélnem. Itt nem történt semmi.

Nagyon várom már a szabadságot, vagyis azt a 10 napot, amíg vendégeim lesznek. Persze, amint megérkeznek azt fogom várni, hogy hazamenjenek végre. Szóval, nagyon jó lesz, bár ideje volna megtervezni, hogy ténylegesen mire is jut időnk, ugyanis a kívánság lista napról napra bővül, úgy hat hónapja. Szóval, mostanra elég hosszú lista lett.

 Voltam moziban. Megnéztem az Őslényvilág című filmet, aminek ugyan nem tudom, hogy ez lett-e a magyar címe, de én így fogom hívni, mert ez úgy hangzik, mintha valami természetfilm lenne a Discoveryn. Pedig nem az. A Jurassic Worldról beszélek, ami az idei év második kasszarobbantója lett, sőt ha jól gondolom eredményeivel túlszárnyalta talán még az elsőt a Bosszúállók második részét is. Ez nyilván nem érdekel senkit. Szóval a lényeg, hogy egy keddi napon félárért néztem meg, mivel keddenként kedvezményes a kultúrközpont mozija. Mondjuk munkából rohantam, így mivel késett a busz, a vacsorám a popcorn lett, amit a film mellé vettem. Ja, a félár egyébként 60 RMB (2700 Ft) volt, tehát mégegyszer mondom, otthon kifejezetten olcsó a mozizás. Ez egyébként csak a sima 3Dre volt elég, mivel az IMAX előadásról lekéstem. Egyszer kipróbálom azt is még. Úgyis jön a Hangya...

A hétvégéim punnyadással telnek, mivel sikerült találnom egy megbízható VPN szolgáltatást, így bepótolom az össze kocka dolgot, amiről lemaradtam. Telefon nélkül tudnék élni gond nélkül, de az internet nagyon hiányzott már.

Munkafronton minden a szokásos mederben, mennek a mindennapi harcok, minden politika, szóval nem könnyű haladni a dolgokkal.

Az esősévszak nem hajlandó elmúlni, hol jobb, hol rosszabb az időjárás. Többnyire rosszabb. Nyálkás, elképesztően magas páratartalom, mellé meleg. Jó, nem kánikulai, de stabil 24+. Mostanság tényleg nem nagyon látni a napot, viszont a levegőminőség nem annyira gáz. Persze, most párát lélegzünk por helyett. Valamit valamiért.

A Tumblr egyébként egészen bevált rövid, gyors meglátások megosztására, mondjuk most az is elpihent, de időnként oda is nézzetek rá, mert megpróbálom magam nem ismételni. Ráadásul, videót csak ott tudunk egyszerűen és gyorsan feltölteni. Menetközben is.

Talán mondtam mikor beköltöztem a lakásba, hogy milyen remek helyen van, a következőnek épólű metrónak még állomása is lesz itt. Hát, tényleg. Talán december magasságában láttak neki a komoly munkálatoknak, az egyik utcát akkor teljesen lezárták, azon már nincsen közlekedés. Van viszont munkazaj. Éjjel-nappal. Itt ugyanis folyamatosan építenek. Talán nem kell mondanom, hogy ez a hálószoba felőli oldal. Persze, átköltözhetnék a másik szobába, de az sem sokkal csendesebb.

img_1468.JPG

Ráadásul, ott is elkezdődött a lezárás, ott is építenek. Szóval, csudajó dolog egy fejlődő nagyvárosban lakni, csak épp roppant hangos. A metróért meg szenvedni kell.

 

img_1479.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr47611844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása