Nem vesztem el
2015. április 10. írta: veronel

Nem vesztem el

Még megvagyok. De tényleg. Látjátok:

3.jpg

Picit elsodort a munka, bár az is igaz, hogy a hétvégén éppen ráértem volna blogot írni. Vasárnap és hétfőn zuhogott az eső, így otthon ültem éééés, hát az úgy volt, szóval TV-t néztem. Meg interneteztem. Szigorúan kutatási céllal. De tényleg.

A hét eleje még esős és hideg volt, most megint süt a nap és remek az idő.

1.jpg

Szombaton egyébként várost néztem, a régi dél-nyugati kapu környékét fedeztem fel. Írok róla még, de íme egy kis ízelítő:

2.jpg

Nekik semmihez, semmi közük, de ott ültek és valamit reklámoztak. Testfestve. Lengén öltöze. Annyira azért nem volt meleg. Persze, vigyáztak rájuk.

5.jpg

Végezetül egy örök jótanács. Mindenkinek vigyáznia kellene a kulturális örökségekre. Ámen!

4.jpg

A két fordított V jelenti a mindenkit. Egy fordított V azt jelenti ember, személy. A kettő pedig mindenki. Érted?

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr797355588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása