Ősznek közepe
2015. szeptember 23. írta: veronel

Ősznek közepe

Tudom, tudom. De a tumblrt frissítem, de tényleg.

Szóval, megint ünnepelünk, ezúttal az Őszközép ácsorog a sarkon, hogy beszökhessen Suzhouba. Ma reggel ebben a szívmelengetően barátságos időjárásban indultam munkába, el tetszik tudni képzelni mennyire lelkesen.

1.JPG

Aztán ebéd előtt jött az email, hogy ajándékozás van, kapunk egy doboz hold sütit az ünnep alkalmából a vállalattól. Tessék, ilyen szép. Kívül.

2.JPG

Ilyen meg belül. Formára nyomott, díszitett sütemény, alapból kis dobozban, kedvetekért kicsomagolva.

3.JPG

Szerintem az ünnepről írtam tavaly, de lusta vagyok visszakeresni. Van benne örök szerelem, örök élet, Hold és nyúl. Érdemes utánaolvasni.

Hold sütiből természetesen pont annyiféle létezik, ahány tartomány, város, népcsoport, kaszt, vallás és korszak van, volt, lesz Kínában. Suzhou környékén a levelestésztába csomagolt húsos a hagyományos, ami frissen egészen vállalható, a csomagolt változata már nem annyira finom. Nyilván Nektek a csomagoltból viszek. Őőő, az eltartás nehézsége miatt. De tényleg.

Hong Kongban és még néhány más tartományban, amiknek nem emlékszem a nevére a pite tésztás, dióval, mogyoróval, szezámmaggal töltött édes verzió a divat. Nyilván én ezt szeretem. Ilyet is viszek. Egyébként a fenti, a vállalattol kapott csomag is ilyen.

Végezetül egy kép az új lakópark reggeli forgalmáról. Nur zur Info.

4.JPG

Ja, a lényeg meg majdnem kimaradt. Október másodikán egy hétre hazaérkezem, hogy aztán még egy hétig Löffingenben élvezzem az európai jó levegőt. De nem ússzátok meg, mert ettől függetlenül decemberben is megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr757811320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása