Mi baj lehet?
2015. január 08. írta: veronel

Mi baj lehet?

A Ló éve az utolsókat rúgja.

Csak vajon miért pont belém?!

 Lehet a dupla négyes üléssel valami permanens átkot sikerült magamra idézni.

Mondjuk, mindezek ellenére meglepően nyugodt vagyok.

Szóval, ma csupa fejet az asztalba verős problémával sikerült szembesülnöm, amik nem festenek túl jó képet magunkról. Nem tudom, lehet, hogy otthon még nem pörögtek fel az emberek a bejgli mámor után, itt meg már elfáradt mindenki a kínai év vége miatt, de nem mennek a dolgok. Persze, ha csak nekem van ilyen érzésem, akkor lehet bennem van a hiba. Ez esetben elnézést mindenkitől. Újra előfordul majd, ígérem!

Nagyon úgy tűnik hogy elvesztettem a bankkártyám, szóval holnap mehetek a bankba. Bár, még van egy halvány esély, hogy vagy az automatában hagytam és beszívta, vagy valahol a lakásban raktam ki, csak nem emlékszem hol. 

Viszont, este megyek tollasozni, hétvégén meg talán kirándulni, a szaloncukor, amit ajándéknak hoztam úgy elfogyott, hogy még és ezzel-azzal azért sikerült előbbre jutnunk. 

A végtelenbe és tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr507052899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása