Keleti szél 8.
2014. november 12. írta: veronel

Keleti szél 8.

Sok idő telt el tudom, de vagy épp összeszorult gyomorral féltem a holnaptól vagy örültem, hogy mindannyian túléltük. Persze, szokás szerint kiderült, hogy feleslegesen aggódtam, mert mindenki megoldotta a dolgát, aki nem, ahelyett meg beszéltem én.

Szóval, volt egy felügyelő bizottsági ülésünk protokoll vacsorával egybekötve, meg tizenhárom fős látogatásunk a "testvér" vállalattól. A jóemberek, akiknek megmutogattuk a gyártásunkat és lehetőségeinket érdeklődő, gyakorlati emberek voltak, egyikük sem unatkozott és értelmes kérdéseket tettek fel, amikre öröm volt válaszolni. De tényleg. A protokoll vacsorán volt egy pár perces blokk, amikor arról beszélgettünk, hogy milyen jól tudok németül meg angolul. Ami egyrészt kellemetlen volt, mert a németem érezhetően romlott (kit érdekelnek a hülye névelők és a ragozásuk) másrészt nagyon jól esett. A legaranyosabb az volt, mikor arról beszélgettünk, hogy nincsen magyar akcentusom mire elmondtam, hogy igen, az osztrák tévéből tanultam németül, mint annyian Sopronban, mivel ott néztük az amerikai sorozatokat. Erre jött a válasz, hogy de osztrák akcentusom sincs. Itt egy picit a nyelvembe haraptam és a tőlem telhető legkevésbé megsemmisítő módon (hát azért az ember a főnöke főnökének a főnökének és az egész hóbelebanc tulajdonosának mégsem ugathatja le a fejét) jegyeztem meg, hogy az osztrák tévében vetített amerikai műsorok német szinkronja Németországban készült, ugye. Igen nagy AHA! pillanat volt többeknek is. Mondom ezt teljes tisztelettel.

De itt az ideje az újabb gyűjtésnek. Csakis a tovább után.

Univerzális problémák. Igen, az olajat itt is kólás üvegben tároljuk.

4.jpg

Volt nem olyan rég egy cikk az Idexen arról, hogy miért jó semmihez sem kapcsolódó köztéri szobrokkal teleszórni a várost. Nos, Kína ebben is élenjár.

11.jpg

12.jpg

Ezt tegnap lőttem. Ukrán sör, a kínai bevásárlóközpont polcán. És a címke szerint tényleg ukrán import. És még a citromos változat is ideért. Mondjuk, nem olcsó.

8.jpg

Ez kérem tömlős pácolt tojás. Amennyiben elég sokan akarják megkóstolom. Vagy viszek haza és lehet közös az élmény. Tessék szavazni a Nulleinhundertneunzigsechsmaldiezwei számon.

6.JPG

Igen, mindannyian tudjuk, hogy ez egy remek fotó lehetőség lett volna. Maaaaaaaccccciiiiiiiii!

13.jpg

Nekem ez volt a Halloween az idén. Hüpp! Hiányoznak a megszokások.

10.jpg

Ezt még Shanghaiban láttam. Milyen lehet egy Önkiszolgáló Egészségügyi Állomás? Tessék ötletelni 1-2-3, go!

1.jpg

Deutsche Bahn ragasztószalag Shanghaiban egy szálloda kordonján. Nem tudom miért, de engem meglepett.

5.JPG

A kínai építőipar remeke. Ez az ablakom. És igen, jön a tél!

2.jpg

És most mindenki együtt! Így kell jelezni, hogy szabad a kifutópálya. Ne nézzél így ez az információ is jól jöhet még egyszer.

7.jpg

Jellemző kép, férfi viszi a női táskát. Állítólag azt jelenti, hogy a férfi törődik a nővel, hogy leveszi a gondot a válláról. Szóval figyelmesség. Volt meglepetés mikor mondtam, hogy nyugaton ez tökre mást jelent. Mondjuk, láttam már olyan változatban is, hogy a pasi vitte a női táskát, a nő meg cipelte a bevásárló szatyrot.

3.jpg

Artu menj haza, részeg vagy! Avagy, miért lakna egy jedi mester egy ilyen helyen?

9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr926889653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása