Karácsony
2014. július 18. írta: veronel

Karácsony

Bár itt tombol a nyár és a hőség, én közben a télre gondolok. Persze, nem kizárólag. A lényeg, engedélyeztettem a karácsonyi szabadságomat és örömmel jelentem, hogy három hétig leszek otthon. A repülőjegyet még nem foglaltam le, mert nem döntöttem el, hogy péntek vagy szombat éjjel induljak, de ez a lényegen nem változtat december 14-től január 4-ig leszek otthon. Törökországon keresztül megyek. Az Aeroflot ugyan olcsóbb lenne, de hihetetlenül embertelen időpontokat használnak ill. az aktuális hírek fényében inkább nem repülök arra. 

Egyébként borzasztó ami a maláj géppel történt. Reggel első dolgom volt csekkolni az indexet, mert azt hittem a szerbek elleni győzelmünk lesz a fő hír. Hát, nem. Bárki is a felelős, remélem, hogy megbüntetik. Őrültnek kell lenniahhoz, hogy az ember ilyet csináljon. El sem tudom képzelni, hogy hogyan válhat célponttá egy civil repülő, arról nem is beszélve, hogy egy ennyire idegen repülő. Úgy értem sem oroszok, sem ukránok nem voltak rajta (bár a 41 még megerősítésre váró áldozatról bármi kiderülhet), nem onnan szállt fel, nem oda tartott. Közük nem volt a konfliktushoz. Tudom, rossz időben, rossz helyen. Ez akkor is borzasztó. 

Közben Gázában is eluralkodott az őrület... 

De megvertük a szerbeket!

Áh, nem tudom, ez egy elcseszett nap. Pedig, tényleg azt hittem, hogy a nap híre a vizilabda lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr516518187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása