Számmisztika
2014. július 03. írta: veronel

Számmisztika

Ez most rövid lesz, csak el akartam mondani, amit már számtalanszor elfelejtettem és mindig későn jutott eszembe, hogy jaj, ezt megint nem írtam le, nem mondtam el, pedig milyen izgalmas és nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki ezt így látja, szóval most akkor mondom.

Mikor van az én születésnapom? Ezt nyilván mindenki tudja, aki nem, az szégyellje magát. Nem kicsit. Nagyon. Tehát, ahogy ugye mindenki tudja, május 12. a neves nap. Vagyis 05.12. Igen. Na kérem, ki tudja, hogy mi Suzhou telefonos körzetszáma? Most már nyilván mindenki, hiszen igen, bizony, 0512. Őrület, nem?

Továbbá, beírtam a mindent tudó Wikipedia keresőjébe, hogy számmisztika. Ezt válaszolta:

wiki_statisztika.jpg

Igen, csaltam, mert ez a német Wiki volt, viszont érthetetlen módon a hasonló találat is magyarul jött ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr676469419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása