Oroszlán liget
2014. június 29. írta: veronel

Oroszlán liget

Bár már egy hete itt lakom, még mindig nem takarítottam ki mindenhol. A konyha, a fürdő és a nappali már kész. A hálóban a szekrények még várnak. A konyhaszekrény takarítása közben találtam egy plusz liftkártyát. Épp azon gondolkodtam, hogy vajon, ha látogatók jönnek, hogyan tudjuk majd megosztani a kártyahasználatot. Ugyanis a lift csak akkor indul, ha van kártyánk. Hát ez sem probléma többé. A konyhaszekrény felső polcán ott figyelt a második kártya. Feltételezem, hogy amikor a szekrények hozták a lifttel valaki letette a kártyát a polcra, aztán ott felejtette. A festés óta pedig senki sem takarította ki, így aztán ott maradt.

Megnéztem a kertet, ami az épülethez tartozik. A negyediken van, az áruház tetején. Kellemes, de csak sétálásra és üldögélésre alkalmas, ahhoz viszont túl hangos a forgalom miatt.

2014-06-28_11-58-37_643.jpg

A múlt hét leginkább esővel telt. Elvileg esős időszaknak kellene lennie, ami hőséget és folyamatosan szakadó esőt jelentene. Ehhez képest nem volt hőség, 25°C körül volt a hőmérséklet és csak két nap esett az eső, úgy igazán. Mondjuk akkor egyfolytában és meglehetős intenzitással.

2014-06-25_17-44-26_695.jpg

Szombaton kicsit turistáskodtam. Gondoltam megnézek egy kertet. Az Oroszlán ligetet választottam, mert közel van a metróhoz. Innen a ház elől indul egy busz, ami egyenesen az SIP-be megy, de nem tudtam, hogy pontosan hova, így gondoltam teszek egy próbált. Nos, röpke egy óra alatt ki is derült, hogy a semmi közepére. Emlékeztek, a múltkor az utolsó metrómegállónál voltam a focitornán. És mondtam, hogy ott még nincs semmi. Nos, ennek a busznak egy metrómegállóval korábban van a végállomása. Itt sincs semmi. Szóval még húsz perc metró és már bent is voltam az óvárosban. Aztán 2 km séta és jöhetett a kert. Híres turistalátványosság.

2014-06-28_13-49-21_398.jpg

A kert nagyon izgalmas, kőlabirintussal, kis tóval, fákkal, épületekkel. A probléma az, hogy rengeteg az ember. Most legyintetek, de tényleg rengeteg. Fizetésnap utáni első péntek délután a Tescoban rengeteg. Ráadásul hangosak, erőszakosak és nem találják a helyes utat a labirintusban. A szemetet a kezükből kettő lépésre a kukától eldobják. Mindenkinek a kezében a telefon, meg a fényképezőgép és fotózzák magukat meg egymást. Most három kis csaj jött oda, hogy csinálhatnak-e egy közös képet velem. Legközelebb viszont fotót fogok kérni.

Szóval a kert valóban nagyon izgalmas, csak valahogy megfelelő időpontot kell találni.

2014-06-28_14-22-26_202.jpg

2014-06-28_13-54-15_546.jpg

2014-06-28_14-25-43_984.jpg

2014-06-28_14-21-19_762.jpg

2014-06-28_14-10-36_210.jpg

2014-06-28_14-44-41_757.jpg

Ezt pedig a hazaúton találtam.

2014-06-28_15-34-38_413.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr996446873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása