Kérdések és válaszok (Q&A)
2014. május 27. írta: veronel

Kérdések és válaszok (Q&A)

Mivel biztos vagyok benne, hogy az alábbi kérdésekre adott válaszaimra nem csak egy ember kíváncsi, ezért gondoltam ide is felrakom őket. 

Na, akkor lássuk:

Q: Hát most már ferde szemmel nézed a világot?

A: Nem nézem ferdébb szemmel a világot, mint eddig. Szerintem az pont elég:)

Q: Melyik szállóban laksz?

A: A Wealthyben lakom, mert Lajos azt mondta, hogy lakjak itt. Én nem bánom. Teljesen kellemes hely, van mosógépem, fürdőkádam, angol WCm:)

Q:Mondták már hogy yúáveliklever?

A: Még nem mondták. Csak azt hogy verinájszofjú. Hoztam csokit ajándékba. Ja, meg azt is sokat mondták, hogy nájsztumítjú!

Q: Ettél a kantinban ebédet?

A: Nem ettem a kantinban, Rocky meghívott egy kellemes helyre ahol európai ételt adtak. A nevére nem emlékszem, ott van az Emerald Palace mellett /benne. Konstantin pedig a Blue Marlinba vitt, mert ott tudott meccset nézni vacsora közben:)

Q: Csapvízzel mostál fogat reggel?

A: Nem, este forraltam vizet, azzal mostam fogat este és reggel is. De kaptam a szobába ásványvizet, azzal is moshattam volna.

Q: Voltál a Downtown-streeten?

A: Nem voltam a Downtown-streeten, vagy legalábbis nem tudom. Ma este jártam egy picit körbe, elmentem a Tescoig meg vissza. Körbekerültem a blokkot:) A japán utcán jöttem vissza, ott láttam mindenféle érdekeset.

Q: Adtál jó pontot a vámos kislánynak a reptéren?

A: A vámos kislány előtt nem volt pontozó, ő egy nagy röntgen előtt álldogált és mivel nem volt mit deklerálnom, ezért csak oda bedobtam a csomagjaim, aztán jöttem. A határőr fiú volt, neki adtam mosolygós jelet. Hátha kap emelést.

Q: Hányszor dudált a sofőr a reptértől a hotelig?

A: Basszus, nem számoltam. De remekül szórakoztam. Az itteni közlekedés félelmetes. Konstantin győzködött, hogy ugyan nem kell ide jogosítvány, akarjak vezetni, mondtam, hogy ki van zárva. Ott ahol egyszerre kanyarodnak jobbra, meg szemből balra és közben még motorosok és biciklisek is keresztezik az átkelő gyalogosokat, ott én inkább taxizom. Vagy buszozok. Az úton átmenni is csak este nyolc után mertem megpróbálni...

Q: Látod a napot?

A: A napot nem látom. Mondjuk, szerintem nem is baj. Ami viszont tényleg zavar az a folyamatos por a nyelvemen. Meg a sok különböző kellemetlen szag.

Q: Vannak madarak a fákon?

A: A fákon még nem láttam madarakat, de a csatorna fölött már láttam egy madarat repülni. Sőt láttam több kínait is, aki kutyát sétáltatott. Egy olyat is láttam, aki a mopedjével közlekedett a kutya meg futott utána, keresztül az úton. Félelmetes volt. Meg láttam egy macskát is, nagyon rutinosan közlekedett az autók között.

Q: Ittál kókusztejet?

A: Kókusztejet itt még nem ittam, az megvolt Hawaiin, meg otthon is. Meg kókuszvizet is ittam már. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr756220327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aldaril 2014.05.29. 08:36:25

A: Nem voltam a Downtown-streeten, vagy legalábbis nem tudom. Ma este jártam egy picit körbe, elmentem a Tescoig meg vissza. Körbekerültem a blokkot:) A japán utcán jöttem vissza, ott láttam mindenféle érdekeset. - Megütlek! Hozzál nekem valami izgalmasat. Egye fene várok karácsonyig. :)

veronel 2014.05.29. 16:21:20

A kaja megromlik, a pasik picik, a lányok meg nem érdekesek. Más megvenni valót nem találtam ott. De van még idő karácsonyig...:)

veronel 2014.06.03. 16:12:57

Kiderült, hogy a japán utca a Downtown Street. Szóval voltam ott. De nem megyek vissza. Legalábbis sötétben:)
süti beállítások módosítása