4 éve...
2010. május 06. írta: veronel

4 éve...

Bezony, már négy éve. Négy évvel ezelőtt vágtunk neki az Útnak. Hihetetlenül jó érzés visszagondolni rá, mindig szerettem a májust és a tavaszt, de mostanra teljesen összekapcsolódott ezzel az élménnyel, ilyenkor gyakrabban nézegetem a Caminon készült fotókat, általában a Camino mappából választok háttérképet is. Az idén ez annyival bővül, hogy tervezgetem a jövő évi utazást.
Persze, ez egy egészen másik helyzet, egy egészen más munkahely, itt például már sikerült is bejelentenem, hogy jövőre mire készülök. Még a főnökömnek is. Jól fogadta. Persze, az is igaz, hogy ezúttal nem másfél hónapra akarok eltűnni, csak két hétről beszélünk. Az meg mindenkinek jár nyáron. Szerintem. Szerinte is.
Kedvcsináló, Pireneusok, ahogy egy zarándok látta:
Pireneusok köd zöldellő mező házak 2009. május 6-án
Nem vagyok hülye, tudom, hogy tavaly is linkeltem, de nem baj. Nekem nem...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr141979234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása