Megint megjött a postás
2009. november 23. írta: veronel

Megint megjött a postás

Nem kis akcióba futottam a múltkor az Amazonon. Természetesen sorozatok kategóriában voltam kénytelen rendelni. Jó ideje vártam a lehetőségre, mégis előbb jött, mint vártam. Van ugye a Fekete Péntek, ami az idén november 27. Ilyenkor minden sokkal olcsóbb, írtam róla tavaly. Nos, most november 10-én is volt egy szép nagy leárazás, így bevásároltam. A legdurvább a StarGate SG1 díszdoboza. Emiatt rendeltem, a többi, amúgy is jött volna. Nagyon szép. Lett volna Atlantis díszdoboz is, de az most sok lett volna együtt.
Hozott a postás mást is. Megérkezett a Windows 7 is. Telepítés szerintem majd hétvégén.
Aztán kaptam még egy hírt ma. Csütörtökön mehetek Ukrajnába, szerencsére pénteken jöhetek is. Igyekszem tüdőpestis nélkül hazajönni.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr961547272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retronelli 2009.11.24. 09:53:36

Szájmaszkot,domesztoszos törlőkendőt,két lépés távolságot vigyél magaddal az ukránokhoz és senkit ne engedj bele az aurádba:)

veronel 2009.11.26. 11:03:13

Fényképezőgépet viszek, hogy az utcán bomló temetetlen járványáldozatokról készült fotóimmal megnyerjem a pulixer-, a sajtfotó-, meg az ószkár-díjat. Vagy majd keresek szép fákat.
süti beállítások módosítása