Élt három órát
2009. július 03. írta: veronel

Élt három órát

Lehet röhögni...
Jelentem, ennyi volt, De tényleg. Elindítottam a WoW-ot, frissítettem, majd kékcsíkos monitor után kék halál. Újraindítás után pedig a monitor a szokásos hibát produkálva nem indult el. Monitor tök sötét, hang van, kép nincs. Ez az alaplap nagyjából három órát élt. Legfeljebb. Köszönjük Albacomp! Innen is gratulálunk. Hétfőn én fogok telefonálni. Aztán az ügyvéd. És most a gyengeidegzetűek nézzenek félre, mert nem vagyok hajlandó még áthúzni sem.
Ajóbüdöskibaszottkurvaéletrohadjonmeghogymiérttörténikazilyenszarmindigvelemésmia faszértnemlehettennisemmitderohadjanakmegésszarjanaksüntmertkülönbennemtudom mileszszakadjonleazég!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr431225176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apakuka 2009.07.04. 17:52:35

.......khm.......öööööö.....háááát ez....borzasztó........khm.....MUHAHAAAAA

Apakuka 2009.07.04. 17:54:12

Bocs :) De ez tényleg borzasztó.....és az ügyvéd miért telefonál? Hogy vigyék hozzá, majd ő megcsinálja? :D

2009.07.04. 20:11:54

Meg tudlak érteni. Hétfőn rituális ALbacomp-Woodoo babát fogunk szétszabatni a Zwick-kel oksa? Krisz

Apakuka 2009.07.07. 12:41:57

Na?! Az ügyvédednek sikerült megjavítani már a laptopot? XD
süti beállítások módosítása