Vicceskedjünk
2008. szeptember 08. írta: veronel

Vicceskedjünk

Találtam egyszer egy baromi vicces videót, amiben a You're beautiful cimű nótát parodizálták. Azt kerestem megint, de nem leltem. Csak ezt:

Megtaláltam:

Sajna szöveg leiratot nem találtam, de a dolog lényege: az eredeti nótában a csávó egy vonaton meglát egy gyönyörű lányt (ex-barátnő) egy másik pasival és elénekli, hogy milyen szép a lány és, hogy sosem lehet az övé. Egy Tom Gleeson nevű ausztrál komikus meg fogta a dalt és alábeszélt. Mégpedig úgy, mintha ő lenne a pasi, aki a lány mellett ül. Felelget az énekesnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr44654665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nelli 2008.09.11. 20:04:24

Ez se ide tartozik,de sajnos nem mentünk strandra...ugyanis meg voltam róla győződve,hogy az osztrák strandok is bezártak.A gyerekek egyfolytában a "csúszdafürdőkkel" szekáltak.Későn ért el hozzám az üzeneted!!!
süti beállítások módosítása