Háború a Földön
2008. július 22. írta: veronel

Háború a Földön

Jelentem, itt vannak!
Jönnek az idegenek!
Köztünk vannak és figyelnek!
Nem viccelek:

Várom a megfejtéseket, hogy mi a fene lehet ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr62580613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dvdraboló 2008.07.22. 22:17:44

Mókuscickány és denevér keresztezés nagy fogakkal?

Attila · http://apakuka.blog.hu 2008.07.23. 16:53:47

Ez a mandzsúriai gyilkos lepke különösen veszélyes és kegyetlen példánya. Éjszakai életet él, táplálékának nagy részét az emberhús teszi ki, áldozatát egyben nyeli le......és ilyen fogai vannak

hhajnalka 2008.07.23. 17:50:00

Szerintem nádiposzáta. Vagy nem ???

Nelli · http://nellianyu.freeblog.hu/ 2008.07.23. 18:01:33

Elmentem a Nagyon Tudományos Tudományegyetem Könyvtárába,ot kutakodtam,s arra jutottam,hogy ezt az új lepkefajt az állatvédők elnevezték Hanniballecterus Anthonyhopkinsus Silenceofthelambsusnak ezzel róva le tiszteletüket a lelkes amatőr lepkegyűjtő és pszichopata előtt,aki befőttesüvegben tenyésztette eme kedves lepkefajt ...magáncélokra felhasználandó:)

Lepk-Ész 2008.07.23. 18:05:02

Éjjeli lepke ül egy mahagóniszínűre lemázolt udvari faasztalon.A helyes megfejtésért milyen jutalom jár?

veronel 2008.07.23. 18:24:55

A helyes megfejtésért nem jár jutalom (amúgy ez valamilyen szfinx lepke és egy fakapun ül), ellenben az elmés viccesért egy egy éves ingyenes Cseppben a tenger előfizetés, 10 db ingyenes komment lehetőséggel. Mert ilyen vagyok...

qkrisz 2008.07.24. 13:59:18

Szerintem ez a KGB legújabb kémkedésre kifejlesztett csodafegyvere. Kicsi, nem túl feltűnő és bárhova bejuthat. Azonban azt hallottam, hogy a drivereket az ***-es csatikon keresztül akarták rá feltölteni, de az nem hozta az elvárt 11 Ghz-es sávszélességet. Az oprendszert felinstallálták, viszont a GPS szoftver csak részben másolódott fel, ezért ne talál haza ez a kis kémrepülő prototípus! :)
süti beállítások módosítása