Megérkezett!
2008. június 15. írta: veronel

Megérkezett!

Eredetileg más címet akartam adni, de ismervén a kollégák humorát, nyilván félreértették volna, szóval lett inkább ez. Itt van, megérkezett, végre az enyém!
Hogy mi? Hát Ő: Ez egy Sanyo Xacti HD1000 full HD dgitális kamera. És az enyém! Mert megvettem. Jóval a magyar piaci ár alatt. Éljen az E-bay! Nagyon sokáig!
Lássuk, hogyan is telt az elmúlt hét. Nagyjából két hónapja az tartott életben, hogy lesz öt nap, amikor elhúzunk Debrecenbe az egyik másodunokatesóm esküvőjére. Ez a móka szerdától indult volna. A hét elején Budapesten lettem volna tanfolyamon, de az sajnos elmaradt, így aztán munka munka hátán. Sajnos, kaptunk egy nagyon komoly reklamációt, amiatt dolgoztunk és idegeskedtünk sokat, ezért is egyre jobban vártam a hétvégét. Vasárnap észleltük, hogy a kutya bolhás, ami miatt egyértelmű volt, hogy a macska is, szóval bolhaírtót kellett venni. Ezt hétfőn a nővérem meg is oldotta, és költségkímélés "végett" egy új fajta szert vett. Advantix vagy mi a fene. Eddg Frontline-t használtunk, ami remekül bevált. Az új szer kutyáknak és macskáknak szánt változata élesen elkülöníthető, a kutyáké jóval nagyobb tubus volt. Persze, hogy összekevertem. Sosem fordult még elő és kedden reggel még mosolyogva meséltem Krisztiánnak, hogy valószínűleg összekevertem, mert a kutyára kevés jutott, a macska háta meg előbb fogyott el, mint a szer. A macskának elég rossz éjszakája volt, fel-alá rohangált, leborított ezt-azt, de én nem gondoltam semmi rosszra. Reggel ébredés után, meg azonnal kirohant az udvarra.
Délben telefonált a nővérem, hogy most ért haza, a macska az udvar közepén fetreng és kérlelhetetlenül, üvöltve nyávog. Áthívta az állatorvost, aki szerint a bolhaírtó túladagolás okozta a bajt. Először azt hittük, hogy csak túl nagy macska adagot kapott, de délutánra nyilvánvaló lett, hogy összekevertem a tubusokat és a kutyáét kapta. Rohantam haza, ráadásul pakolni is kellett volna, de én leginkább a macskával voltam elfoglalva. Nyilván szerdán reggel úgy döntöttem, hogy nem megyek sehova, amíg a macska ilyen rosszul van. Délelőtt vettem neki Whiskast, hátha abból eszik, és tényleg. Kezdett javulni, már nem görcsölt, így kitaláltam, hogy csütörtökön kora délután felszállok egy vonatra és elutazom Debrecenbe.
Csütörtök reggel egy hányással indítottam, aztán délutánra megjött a hasmenés is. Se kaja, se víz nem maradt meg bennem, szóval utazás lefújva. Csütörtökről péntekre vagy 16 órát aludtam. A péntek már egészen jól működött, tudtam inni és egy keveset ettem is. Arra jutottam, hogy nem akartam én elmenni Debrecenbe, fene se tudja miért. Szerencsére a macska lassan egyre jobban lett, szombaton már reggel ébresztett, hogy éhes, magától beült az ölembe (ebből azt a következtetést vontam le, hogy nem múlt el nyomok nélkül a dolog), sőt még éjjel is mellém feküdt.
A szombat már kifejezetten napos hangulatban telt, még az ablakot is kinyitottam, kitakarítottam az állatetetős sufnit és este elmentem a Mozi a város felett előadására.
Ez volt a második ilyen rendezvény. Családias és/vagy fergetes hangulatban telt. Ugye Roli?
Szóval jó volt. Az elsőnél mindenképpen jobb, hiszen ott teremben voltunk, nulla hanggal és elég sötét képpel. Most a hang az király volt, a terasz hangulata szintén. Voltak aprók bakik a tekercs cseréknél, itt-ott elsúszott a hang, ez gondolom a szemerkélő eső miatt lehetett (?), de nekem tetszett. Tényleg kert mozi hangulatot hozott a dolog. Továbbra is azt mondom, hajrá srácok, érdemes ezt csinálni! A sok köcsög DVD-hez szokott plázapatkánynak meg...! A film a P.S.:I love you! volt, ami nekem tetszett, bár itt ott picit unalmas volt. Hilary Swank állkapcsa még mindig rettenetes, de az ír táj, meg az ír pasik sok mindenért kárpótoltak. Ja, meg a nóták.


A Pannonia tetejéről lőttem pár fotót, amolyan próba jeleggel, és hát mit is mondjak. Király! Szerintem.
Íme egy remekmű:

Na, mára ennyi. Jövő héten Szent Iván éjjele, valahol tüzet kell ugrani! Gyerünk emberek, csak folyvást, csak folyvást!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr91521263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása