I'm a jedi that's why....
2008. február 26. írta: veronel

I'm a jedi that's why....

Kiosztották az Oscarokat. Állítólag nem volt annyira jó maga a gála, én még nem néztem meg. Majd a hétvégén talán. Nem nagyon van kedvem leülni elé, mert megint ott tartok, hogy az aktuális filmeket nem ismerem, nincs kinek drukkolni. Azért annak örülök, hogy a Coen fivérek filmje nyert, mert őket mindig is szerettem. Megint milyen cím már ez? Nem öregnek való vidék. Muhaha.
Ma észrevettem, hogy a harmincadik születésnapon pirosbetűs ünnep a naptárban. Hiába no, a népszerűség...
Dorka ma delfint rajzolt, épp a kiszínezésnél tartott, amihez csak szövegkiemelők álltak rendelkezésére (lévén az irodában várta, hogy az apja befejezze a munkát):
- Rózsaszín lesz a delfin. - mondja és már színez is. - Rózsaszín? - Igen, mert amúgy kékre színezném, de nincs kék. A kék pedig alapszín, így nem lehet kikeverni. Vera mondta, szóval biztos igaz. Hüpp-hüpp. Mondjuk nem konkrétan emlékszem, hogy mikor mondtam ilyet, de akkor is. Biztos igaz, mert én mondtam. Hüpp-hüpp, megint.

Fénykardos marháskodás:


Elkapunk!


Visszavágó:



Holnap foszforeszkáló paradicsommal várjuk Önöket!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr4355623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása