Gyümölcsnapok
2008. február 25. írta: veronel

Gyümölcsnapok

Na kérem, a hétvége megint elmúlt. Leginkább wow, némi kirándulás, pihenés. 90 napos fogyókúrán vagyok éppen, de egyenlőre még egy normális gyümölcs nap sem jött össze. Az első gyümölcs nap épp Torkos csütörtökre esett, így étterembe mentünk. Mediterránó, de nem jött be. A grillezett csirke még csak-csak, de a szójaszósszal nyakonöntött salátalevél nem igazán tűnt ételnek. Árpi nem panaszkodott a Stroganoff bélszínre. A lányok Óvárija túlságosan borsos volt. Tesóm nem emlékszem mit kért, csak arra, hogy azt az egyik lány ette meg. Ráadásul Dorka épp nem volt annyira jól, így a kaja első három falata után elkezdett nagyokat lélegezni és előadta, hogy ő most aztán mindjárt hány. Persze csak bepánikolt. Mindenesetre nagyon gyorsan távoztunk. A következő gyümölcs nap egészen jól alakult, csak este csúszott be egy pizza szelet. A harmadik gyümölcs nap komoly koplalással telt. Épp a cég németországi telephelyén voltunk, mérőműszereket összeírni. Reggeli a panzióban, hát nem gyümölcs, de ittam narancslét, ha az számít. Aztán egész nap csak ittunk, mivel nem kaptunk belépőkártyát, így ha elhagytuk volna az épületet, nem tudtunk volna visszamenni. Szóval este hatig semmi, akkor viszont egy remek kínaiba mentünk vacsorázni. Jaj, az nagyon finom volt. Teljesen más ízek, rengetegféle étel, adott összegért annyit eszel amennyit bírsz. Ez nálam egy tányér meg sok dinnye és ananász lett. Az első tányérra ugyanis mindenből tettem egy kicsit, amitől úgy jól laktam, mint a vöcsök. Aztán a mi drága Főnökünk hiába ajánlgatta a nyers alapanyagokból magadnak összeállított kaja lehetőségét. Pár szelet dinnye és ananász volt a legtöbb, mi lecsúzhatott. Aztán a további gyümölcs napok már alakulgattak, most szombaton meg Katiék hívtak el étterembe. Tercia Hubertus felé indultunk, de már a parkolóban sem volt hely, így nem kockáztattunk, irány Kópháza. Mondtam, hogy azt én úgyis jobban szeretem, jobban főznek, jobbak a kaják. Na kérem szépen, ez elmúlt. A gyümölcslevest egy hatalmas tálban hozták, aminek leginkább a pereme volt nagy, de funkció nélkül. Leginkább felfordított kalapra hasonlított. A leves maga finom volt. A törpiek sem panaszkodtak a fokhagymakrém- ill. a gulyáslevesre. Aztán jött a főétel. Kati leginkább az adaggal nem tudott megbírkozni, én nem tudtam, hogy a böllér előtag az ételeknél azt jelenti, hogy belsőséggel készült és erősen meglepett, hogy a Böllér májban velő van. Nem ízlett. Maga a máj jó volt, de kb. három falat után televoltam. Elcsomagoltattam, hús napra jó volt, bár a velőt a kutyának adtam. GUSZTUSTALAN! Na de, szegény Z! Hagymás rostélyost rendelt. A húst nem bírta elrágni. Ott szenvedett egy falattal vagy öt percet, aztán visszaküldte az egészet. Na, innentől tök jó volt a hangulat. Megnéztük még, hogy Kati hogyan eszi a Gundel palacsintát, aztán fizettünk és eljöttünk. Összességében nem tetszett az új étlap, az új étel dizájn sem. Bár az is lehet, hogy csak rossz nap volt. Jut eszembe, volt egy pénteki gyümölcs nap is, amikor Niki búcsúztatója volt, akkor görög csirkemellet ettem a Pictures nevű helyen. A helyet nem szeretem, de a cucc isteni volt. A görögsaláta mindent vert, amit a műfajban eddig ettem. Le a kalappal!

ViaSat3 a legkirályabb csatorna, ami létezik. Miért éppen Alasztka ma estétől.


Csillagok háborúja egy három éves összefoglalójában:

"Ne beszélj vissza Darth Vadernek, mert úgyis elkap!"

That's it and that's that! Most nem jut több eszembe. Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr92354286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása