Mindenre van magyarázat
2010. szeptember 07. írta: veronel

Mindenre van magyarázat

Nos, sikerült megfejteni, hogy mi is volt az én bajom az elmúlt időszakban. Persze, nyilván nem mindennek ez az oka, de elég sok mindent magyaráz. Az történt, hogy 17-én elájultam a munkahelyemen. Ilyen eddig nem történt velem és a dolog nem is egyszerű ájulás volt, hanem rángatózós eszméletvesztés. Még mentőt is hívtak, kórházba kerültem. Jelentem, epilepsziám van. A neurológus egész sok mindent megkérdezett és kiderült, hogy már többször is volt rohamom, csak én ezt nem tudtam. Azok ugyanis nem jártak eszméletvesztéssel. Úgy ám! Volt EEG, meg EKG, meg vérvétel és még egy MRI becsúszott. A jó hír, hogy nem agydaganat tünete, hanem önálló, valami miatt kialakult epilepszia. Szóval van rá esély, hogy idővel tünetmentessé válok. Ám. Kaptam gyógyszert, amit minden reggel és este be kell vennem, egy hónap múlva kontroll.
A kórházban volt időm gondolkodni és nagyon törtem a fejem, hogy miért épp most és így, de nem jöttem rá. Biztos a stressz.
A kollégák és a barátok viszont nagyon jól vizsgáztak, innen is köszönöm mindenkinek, aki segített. Nem tudom mi jön ezután.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr732278904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apakuka 2010.09.08. 21:14:31

Ez sajna nem bevállalás kérdése! Ez tény! Az ember megbetegszik és kész...ez nem szégyen, ez egy állapot. Örülök, hogy a barátaid jól "vizsgáztak". Megnyugtat, hogy jó kezekben vagy.

veronel 2010.09.08. 21:18:12

Nem vagy gyáva:) Körültekintesz. Én meg legfeljebb megbánom. No meg, úgyis tudná mindenki egy hónapon belül, szóval úgy döntöttem inkább megelőzöm az idióta pletykákat. A barátaim nem félnek tőlem, a többiek meg le vannak...:)

Kacagójancsi 2010.09.27. 13:38:23

Azt olvastam, az epilepszia egyes agyterületek időleges túlműködéséből fakad. Valahogy berezonálhat a rendszer. Remélem, a gyógyszer használ és nem fog sok mindenben akadályozni a felismert betegség. Biciklire mersz majd ülni ezután, autót vezethetsz? Ne haragudj a buta kérdésekért, jobbulást kívánok és tényleg szerencsés vagy, hogy támogatólag áll hozzád a környezeted.

veronel 2010.09.29. 21:14:34

Autót nem vezethetek, de a jogsimat senki sem kérte el, elhitték, mikor azt mondtam, hogy nem vezetek. Egyébként tényleg nem. Biciklire ülök. Még. A környezetem meg olyan, amilyennek megteremtettem. Válogatós vagyok...
süti beállítások módosítása