Goulash
2010. július 05. írta: veronel

Goulash

Bizony, a gulyás. Gondolkodtam, hogy mondjuk az Államokban élnék, biztosan akarnék magamnak meg az ismerősöknek magyar ételeket főzni. Elképzeltem, ahogy a grillről mindent tudó amerikaiaknak főzök egy jó kis gulyást, erre fel gondoltam megnézem, vajon lehet-e ott a messziben bográcsot kapni. Na már most, amit az Amazonon nem lehet kapni, az ugye nincs. Nekiálltam hát keresni. A bográcsra nem jött fel más csak egy szakácskönyv, ami már így is több, mint amire számítottam. Persze, nem adom fel ilyen könnyen. Jöjjön hát a varázsszó, a gulyás. Akarom mondani, a goulash. Gyönyörű, nem?
De van itt kérem Jókai könyv is, pontosabban e-könyv.
Meg van zene is, valami Ágaskodó Telivérek nevű csapattól.
Mondjuk bográcsot sajnos nem találtam. Csak valamit, ami legalább alakjában hasonlít.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr932131820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása