A szerviznek toll a fülébe
2009. július 01. írta: veronel

A szerviznek toll a fülébe

Mostanában igyekeznék leszokni a káromkodásról, mert megint elhatalmasodott rajtam az agybaj, de vannak dolgok, amiket nem lehet szalonképesen megfogalmazni.
Eltelt egy hónap és a szaros szervíz, még azt sem tudja megmondani, hogy tulajdonképpen megjött-e az új billentyűzet, amit rendeltek, vagy sem. Azt sem tudják megmondani, hogy egyáltalán minek rendeltek új billentyűzetet. Hétfőn azt mondták, megjavítva, működik, kedden feladják, szerdán itt van. Mivel nem érkezett meg a futárszolgálatok rendes munkaidejében, újra telefonáltunk, hogy mégis vajon ugyan fel-e adták-e? Válasz: őőő, nem, őőő, mert nem jött meg a billentyűzet. Kérdés: Hétfőn egyszer már megjött, azt az információt adták, hogy kész a gép, küldik. Válasz: őőőőő, hááát, őőőő, megkérdezem a kollégákat és visszahívom. Eddig szerintem egyszersem hívtak vissza, amikor ígérték. Egyetlen határidőt sem sikerült betartaniuk. És soha nem adtak maguktól infót. Soha. Állandóan telefonálgatni kell, hogy mi a fene van éppen. Hát normális ez? De tényleg. Én elhiszem, hogy az MSI egy szar társaság, aki baszik a garanciális szolgáltatások minőségére, de miért nem lehet, akkor legalább ezt megmondani? Miért kell hazudozni? Én ezt nem értem.
Lehet kárörvendeni, hogy legalább jó drágán vettem, és bezzeg demilyenjókazeuronicsosok. Én vagyok a hülye. Megérdemlem.
A keresőmotorok kedvéért, egy MSI M673-X-039HU notebook, garanciális szervízéről van szó. Hibajelenség: indításkor a monitor nem kapcsol be, se háttérvilágítás, se semmi. Az alaplap hibája lehet, mert elsőre másfél év kifogástalan működés után jelentkezett, akkor alaplapot cseréltek garanciálisan, majd a másfél hónap szervízben töltött idő után, nagyjából másfél hónap működés után újra ugyanazt a hibát produkálta. Május 26-án 11:45-kor érkezett meg a szervízbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr331220326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.01. 18:02:44

Na de Veronika kérlek!
Ez az alpári, ez inkább rám jellemző.
Na persze a dühödet értem!
süti beállítások módosítása