Bréking
2009. május 23. írta: veronel

Bréking

Tegnap lett volna egy csendes estém, gondoltam leírom azt a sok-sok mindent, amiről mostanság gondolkodtam, bekapcsoltam a gépet és ... nem indult a monitor. Kicsit több, mint egy hónapja jött vissza a szervízből, pontosan emiatt a hiba miatt cseréltek benne alaplapot és most megint ez a hiba. Roland bácsi épp a napokban kérdezte, hogy meggyógyult-e a gépem. Hát, de miért? Miéééééért?
Szóval, most megint faszán kezdődik az egész az elejétől. Szervízbe be, aztán a telefonok. Odaérte-e? Megnézték-e? Megrendelték-e? Megjött-e? Akkor mikor? És most? És most? Visszahívnak? Hát persze. De tényleg. Demostaztánirgumburgummerhanemakkorjönafogyasztóvédeleméskülönbenisfelrobbantomazegészkibaszottkócerájtmindesetőlmerteznemállapoteurópábanazérttartittezazországhátmitképzelhogymitnemengedmegmagának! És én még mindig hiszek az MSI-ben. Vesztes-e vagyok?
Ráadásul szombat van és én dolgozom. Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr791138811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása