Keleti szél 13.
2015. február 10. írta: veronel

Keleti szél 13.

Újabb hét, újabb gyűjtemény. Én nem tehetek róla. De tényleg.

Hétfő reggel szerettem volna az emeleti gyűjtőbe dobni az összegyűjtött szemetet, de nem sikerült. Ezért... Ez egy Versace (de tényleg!) bőrönd, ami minden tekintetben kitölti a rendelkezésre álló teret. A kuka mellett összegyűlt szeméthalmot nem fotóztam le, de velem együtt a többi lakó is úgy döntött, hogy ott is jó helyen lesz, amit a kukába szánt. Mondjuk, nekem sikerült viszonylag kulturáltan megoldanom és egy másik nagy zacskóba raktam az én kis zacskómat. Igen, asszimilálódom.

1.jpg

Régi és új békésen megfér egymás mellett a belvárosban. Buddhista templom és Samsung márkabolt. Spiritualitás és anyagiasság. Jaj, be szép!

2.jpg

Jut eszembe, spiritualitás. Ez a kedves halhatatlan a buddhista templom márkaboltjában fogadja a látogatót. Épp a feng shui dolgokat válogattam, mikor hallottam, hogy egy brit (de nem a szép londoni, hanem valami bányász) akcentusú jóember ad hangot a meglepetésének, mondván ez ám a vendégszeretet. Az a középső ujj itt biztosan valami jót jelent.

3.jpg 

Sütött a nap, hát mindenki örült. Ők is. Néhány járókelő megpróbálta őket kizökkenteni, de még a macska is csak egy-egy laza pofonnal reagált. Felállni, odébbmenni egyikük sem volt hajlandó.

4.jpg

Szombaton meglátogattam a Suzhou Múzeumot, erről majd írok külön is. A biztonsági ellenőrzésnél nem működött a röntgen, így a bácsi belenézett a táskákba. Az enyémben csak Maci csücsült, meg is lepődött. 

5.jpg

Hőseink. Szobrot is lehet kapni természetesen, de bárkiről csinálnak húsz perc alatt. Már, aki szeretné, hogy legyen róla.

6.jpg

Ez valami vicces ital, nagyon remélem, hogy a kínai kórházakban, az igazi vérkészítményeken azért feltűntetik a vércsoportot és nem a jó szerencsére bízzák, hogy ki mit kap. Hiába no, a vámpír kultúrát mindenki igyekszik meglovagolni. Grr. 

7.jpg

Kecske (bárány) torta. Cuki. Cuki. Cuki. Cuuuuuuuuukiiiiiiii.

 8.jpg

Beköszöntött az eper szezon. A fóliasátrakban már érik. Mondjuk, elég sok helyen árulják ezeket a nem kicsit korán leszedett szemeket. Gyanítom, a munkautasításban az volt, hogy februárban kell elkezdeni a szüretet és ugye az utasítás az utasítás. Azt nem lehet felülbírálni. Ugye. Nem, a józan észnek sem. Olyankor kérem somolygás a válasz. Mármint, amikor megkérdezzük, hogy ha hülyeség van az utasításban, akkor miért úgy csináljuk. Somolygás és a válasz: „mert ez van leírva”. És az ember legyen türelmes.

9.jpgAz egyik boltban ilyen 50 fillérest kaptam. Elvileg fizetőképes, de én nyilván eltettem emlékbe. Szép, nem? De. Na, ugye. 

11.jpg 10.jpg

Azért mondom, mert biztosan van, aki nem tudja. Locke a Lost című sorozat egyik szereplője volt. A Lost című sorozat 2010-ben ért véget. Ezt a kocsmát 2010-ben alapították és Locke kocsmája a neve... Igen, szerintem is ide vonult vissza a kopasz ember. Csssssss! 4/8/15/16/23/42 

12.jpg

Van egy olyan érzésem, hogy ezt már mutattam, de nem tudok betelni a „Kérjük húzzák a gyerekek kezét!” című jó tanáccsal...

13.jpg

Jaj, ezek is nagyon aranyosak. Papírkivágós, mindenféle. Amint tudok dönteni vásárolok is belőlük. 

14.jpg

Ez nem kínai. Ezt az osztrák posta oldalán találtam. Aszongya, a levelekkel dühíthetjük a legkönyebben a titkosszolgálatokat. Csak azt nem értem, hogy ki akarja dühíteni a titkosszolgálatokat?! Mármint, láttak ezek már dühös James Bondot?!

15.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr497157759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simonfi Kati 2015.02.11. 08:17:33

Én eldöntöttem. Olyan kék pagodát kérek. :) Meg sárkányt! Ludat! Kacsát! Meg kakast is! :D (Ez utóbbi három a Vukból van. Viccnek szántam, ezeket nem kérem. :)

veronel 2015.02.17. 03:25:07

@Simonfi Kati: most akkor vigyem vissza a ludat, meg a kacsát??? A kakast megtartom. Jó lesz ébresztőnek.
süti beállítások módosítása