Póló
2015. január 16. írta: veronel

Póló

Ez itt most a saját kedvemért. Semmi közérdekű nincs benne, nyugodtan kihagyható.

Miközben én épp visszafelé tartottam a posta házhoz vitte a hónapok óta várt pólómat. Még a nyáron, de az is lehet, hogy tavasszal jött a felhívás, hogy támogassam a kedvenc websorozatom új évadának elkészítését. Én meg támogattam, mert ami jó, azért érdemes fizetni. Ezért cserébe ígértek mindenféle jóságot, amik meglehetősen lassan érkeztek meg. Az egyik jóság a póló volt, a másik egy kártyajáték. Ők.

polo.png

Őrülök neki nagyon. Meg annak is, hogy tényleg elkészült a TableTop harmadik évada, tessék megkeresni a YouTube-on. Vidám emberek társasoznak.

Én az elején szóltam, hogy ezt magamnak írom. Emlékül.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr137078649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása