Glee
2010. július 05. írta: veronel

Glee

Mostanában nem nagyon nézek TV-t. Persze a sorozatok Jim bácsinak hála eljutnak hozzám. Esténként, többnyire éjfélig, nézem mindazt, amire nem volt időm eddig. Olvashatnék is, de az kevésbé tereli el a figyelmem. Most épp a Glee első évadát pótoltam. Nagyon jó kis sorozat, zenés. Musical szerű. Tudom, a férfi olvasók itt tovább is lépnek, de szerintem a lányoknak bejön majd. Jó pasik énekelnek, remek nótákat. Mi kell még? Mondjuk, a pasiknak meg vannak pom-pom lányok. Lessétek meg majd, amennyire emlékszem jön valamelyik magyar adóra is.
No de, ami miatt elkezdtem ezt írni, az az, hogy nekem a dalokból mindig a szöveg volt a legfontosabb és ezt találták el nagyon a Gleeben. Az első részekben nagyon természetes volt a dolog, később színpadiasabb lett, de még így is jó. A dalszövegek miatt tanultam meg angolul. Érteni akartam, hogy mit énekelnek és ezért zavar baromira, amikor emberek külföldi énekesek dalait imádják anélkül, hogy tudnák miről szól, no meg ugye a remek rádiós kívánság műsorok. Mondjuk, ott általában magyar szöveggel is nagyon viccesek szoktak lenni. "A barátomnak küldeném a Zanzibártól a Szólj már című dalt és üzenem, hogy nagyon szeretem és mindig együtt leszünk... Csak a félelem a félelemtől, ami együtt tart minket még...." Tényleg? Az emberek ennyire hülyék?

Azért egy ilyen üzenet után én megkérdezném, hogy nem akarna-e valamiről beszélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr232129816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása