A kereső legendája
2010. február 08. írta: veronel

A kereső legendája

Tegnap beszéltem már arról, hogy mennyire hiányzik a Pro7. Ennek egyik oka, hogy itt néztem eddig az új remek fantasy sorozatot. Kövezzetek meg, de én szerettem a Xenát, kicsit a Herkulest is, bár a Szinbád az szerintem is vállalhatatlan volt.
A legújabb gyöngyszem ebben a kategóriában a Legend of the seeker - The sword of truth. Nagyon jó kis sorozat, még akkor is, ha minden részben találnak valami ultimate fegyvert, amivel gyakorlatilag egyből lealáznák a főgonoszt, de ők becsületesek, ezért mennek a prófécia szerint az egy darab karddal. Van benne jó pasi, jó nő, öreg varázsló, kardozás, lovaglás, vicceskedés.
Mutatom:

Van még kérdés?

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr111738478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása