Itt van már a karácsony
2009. december 02. írta: veronel

Itt van már a karácsony

Jelentem, minden rosszat, amit a cégre mondtam az idén illenék visszavonnom. Nem elég ugyanis, hogy dübörög a gazdaság (tényleg), de még egy kis dankesőnt is kaptunk. Egy kisebb talicskányi ilyen-olyan utalvány formájában. Én teljesen odáig vagyok. Persze, mondhatnám, hogy ez nekünk úgyis járt volna, de minek, hiszen nem járt. Most meg mégis kaptuk. Én örülök és köszönöm szépen, innen is. Őszintén szólva nem bíztam benne, hogy lesz nekünk karácsonyi pínz, de lett. És mivel az utalvány még adómentes, szerintem ezzel sincs semmi probléma, ráadásul mindenki jobban járt, hiszen a bruttót kapta nettónak. Vagymi.
Lesz mit ennünk idén karácsonykor is!
Éljen a gyár!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr711569141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása