Ködös november
2009. november 22. írta: veronel

Ködös november

Rohan az idő... baromira, csak úgy mennek a hetek, hónapok, mindjárt itt a karácsony.
Munkában megint az év végi hajtás ideje jött el, amit én nem nagyon szeretek. A legdurvább, hogy munka van ezerrel, de még mindig kevés az ember, így aztán túl sok mindent kellene egyszerre csinálni. Persze, lehet túlórázni, csak kinek van kedve este hatkor hazaesni. Vagy fél hétkor. Persze, ahogy közelednek a határidők, nem nagyon marad választás. Ezzel kapcsolatban még egy valamit várok, az adóigazolásos papírt, amit majd összehasonlítok a tavalyival, hogy kiderüljön, vajon mennyi is lett végül az a minusz 10 %. Nem tippelek, de sok.
A járvány időközben hivatalos lett, a cég ugye rendezett ingyen oltást, amit a többség igénybe is vett, mondván ingyéé van. Szerintem, ha hozzáteszik, hogy akciós is, még a lábukba is kérnek. De tényleg. Az eredmény? A többségnek semmi baja, néhányan valószínűleg már betegen kapták meg, így ők belázasodtak. Nem kicsit. Jelentem, én még mindig jól vagyok. Ennyi.
Rádiók. Ez is egy elég érdekes téma. Volt ugye az a remek pályázat, ami gusztustalanra sikerült, Bevallom, felháborodtam. Arcátlan és mindenképpen bicskanyitogató. Aztán jött a Sláger hattyúdala. Brrrr. Végül jöttek az új rádiók. Na, ez volt a pont az i-re. Komolyan, én adtam esélyt. De ezeknek? Hát ha erre a minőségre volnék kiváncsi, akkor hallgatnám a soproni rádiókat. Utálom az amatőröket. Ezek pedig mindent alulmúlnak. Sutyuru-sutyuru. Szóval, magyar vagyok, magyarnak születtem, de most a Kronehit szól az autóban. Azt lehet hallgatni hosszú távon is.
Ez a hétvége nagyon jól telt. Szombatra munkát terveztem, aztán pénteken beszélgettem Z-vel és abban maradtunk, hogy meghív egy teára, hogy dumálhassunk. Szóval déltől fél hatig dumáltunk. Azért hagytuk csak abba, mert fél hatra kultúrprogram volt megbeszélve Attiláékkal. Jól sikerült. Fél tizenegykor értem haza. Őszintén szólva Csenbácsi varázsa elmúlt, és az árak is mennek felfelé, szóval lassan jöhet inkább megint egy jó kis steak. Csak mondom, csak. A dumálás jót tett, sok mindenkiből sok minden kijött, és ez jó. Azt hiszem ezen a hétvégén jó barát voltam.
A mai nap punnyadással telt, pihengettem, tévéztem, számítógépeztem, szóval jöhet a karácsonyi pörgés. Itt jut eszembe van már karácsonyi listám, hogy mit is szeretnék. Majd megírom.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr91544507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása