Íme a válasz:
"Az MSI-től kapott alkatrészeket, MSI mérnöki vizsgával rendelkező szervizesek javítják. Sajnos ezzel a hibajelenséggel naponta találkoznunk kell. Az MSI felé már jeleztük a problémát mi is, hogy valószínüleg az összes ilyen M673-as alaplapjuk egy idő után elszáll.
Amennyit tudunk tenni az Ön érdekében, hogy legközelebb soron kívül fogjuk a készülékét kezelni, és igyekezni fogunk a 7-10 napon belül megjavítani a készülékét (ebbe az előrelátható logisztikai „holt idők” is beleszámítanak).
A készülékének jóváíratását sajnos csak a negyedik főalkatrész csere után/esetén jelenthetjük le az MSI felé."
Most ment tönkre a harmadik főalkatrész...
Lehet röhögni.
A bejegyzés trackback címe:
https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr541235886
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Apakuka 2009.07.09. 12:27:41
Naaa!!! Ez ám az (naiv)ügyfél udvarias halálba küldése! :D Éskülönbenisésegyáltalán.... már csak egyszer kell tönkremenni a gépednek és vehetsz magadnak újat! :D A "vicces" csak az lesz, ha a következőre nem főalkatrész megy tönkre. :)