Karácsonyi szünet, röviden (?) összefoglalva
2009. január 05. írta: veronel

Karácsonyi szünet, röviden (?) összefoglalva

Én hülye ma leültem a TV elé. Azért vagyok hülye, mert pl az ünnepek alatt kibírtam nélküle, és jó volt ez így. Na persze, nem kell arra gondolni, hogy sétáltam vagy olvastam volna. Esetleg beszélgettem volna a családdal. Nem. Én játszottam. Belebutultam a kedvenc on-line szerepjátékomba, ún. MMORPG-be, melynek neve World of Warcraft. Én kérem így pihenek. Jó volt, közben dumáltam Katiékkal. Szakítottam időt a családra, kutyára, macskára, barátokra. Imádtam ezt a két hetet. Picit talán keveset olvastam. Igen, lehet, hogy ezt be kell pótolnom, régóta nézegetem a Dűnét a polcon. Azt hiszem itt az ideje újraolvasni.
Szóval, a szünidőben történtek jó dolgok. Az első itthon töltött napom, amolyan teljesen lazulós volt. Reggel a család elhúzott ki merre látott, én meg aludtam 10-ig. Aztán lustiztam, tettem-vettem itthon. Kora délután jött a telefon, hogy csütörtök lévén kedves barátaim angoloznak és utána menjünk már el igyunk meg egy év végi kávét, mivel a hagyományos záró tekeparti érdeklődés hiányában későn ébredés okán elmaradt. Mókás volt. Jót dumáltunk, kívántunk boldogot és boldogabbat. Remélem ebben az esztendőben is fogunk kávézni. Néha.
Ja, az egész bejegyzés a TV-vel kezdődött, talán meg kellene magyaráznom, hogy miért lényeges. Horror filmet néztem. Valahogy úgy döntöttem, hogy az nekem jó lesz. Nem volt az. ProSieben, este 20:15. Gonger - a gonosz nem felejt. Egészen jól sikerült, kicsit sablonos, meg klisés, de izgalmas, majd jött a feloldás. Na, mondom jól van, akkor ebből sem lett semmi baj, de azért nem ennyire jó fej az író. Persze, hogy van még egy csavar a végén, a gonosz nincsen elpusztítva, sőt. Most él csak igazán. Azt hiszem egy darabig nagyon fogok tartani a sötét hajú, világító kék szemű kisfiúktól. Szóval, most nem akarnék lefeküdni aludni, ezért inkább blogot írok. Jó fej vagyok.
Szóval a jó dolgok, voltam korcsolyázni a lányokkal. Sajnos kinőtték a korcsolyákat, ami azt jelentette, hogy egyet bérelni kellett, mivel a nagyobb kori még pont jó a kicsinek. Itt jegyezném meg, hogy van egy eladó állítható gyerekkorcsolyánk. 27,29,31 a mérete és annyiért adom, amennyiért vettük. 3000 pénz. érdeklődni kommentben vagy e-mailben tessen. Csak folyvást, csak folyvást...
Szerencsére az ünnepekre a mosódió biznisz is elment szabadságra, így aztán jutott idő társasozásra, film nézésre. Mi felnőttek általában nem meglepetés ajándékot vásárolunk egymásnak, hanem megbeszéljük ki mit szeretne. Ezek olyan dolgok, amit az ember szeretne, de csak úgy magának nem venne meg. Szokás szerint én DVD-ket kértem. Kaptam is. Mamma mia!, Nemzet aranya 1-2 és Az arany iránytű. Ez utóbbi sajnos a listától eltérés volt, mivel én a Narnia második részét kértem. De azt nem lehetett kapni. Egy hét múlva névnapom lesz. Csak szólok. Ezeket néztük. Némelyiket kétszer, háromszor is.
Nagyon szeretem a karácsonyt, imádok ajándékot adni. Igyekszem olyasmit ajándékozni, amit az illető tényleg szeretne. Nem szoktam sajnálni a pénzt sem, persze, ha valamit akcióznak az még jobb. Elmesélem.
Van vala a nagy büdös Amerika, odát az Óperenciás tengeren is túl. Van nekik a Hálaadás nevű ünnepük, amikor is a telepesek, meg az indiánok egymásra találtak. Erre a fehér ember, mint Hálaadás emlékszik, a rézbőrű pedig, mint a pillanat, amikor minden elromlott, mert ha akkor pulyka helyett fehér embert esznek... A lényeg igazából utána van. A Fekete péntek. Ez egy kedves nap, a vásárlásról szól. Tavaly vásároltam az amerikai amazonról néhány sorozatot, ami miatt, mindig küldik az akciós hírleveleket. Nincs is ezzel semmi baj, legalább van mire csorgatnom a nyálam. Szóval, májusban amikor megérkezett az első rendelésem, már írtam erről. Ez az Elnök emberei című TV sorozat teljes gyűjteménye. Ez akkoriban még elég borsos áron volt, de a Hálaadás alkalmából ezt is akciózták. Konkrétan az eredeti ár harmadára, az átlagos ár felére. Én meg klikkeltem is. Persze ez a válság közepén vala, a lehető legszarabb forint idején. Ámde, az amazon az olyan, hogy ha valamit nem tudnak küldeni, akkor előteremtik a föld alól is, viszont azon az áron, amin kiajánlották. Ám. Jaja, vannak ilyenek. És mivel a csomagomban több akciós dolog is volt, hát vártak a küldéssel. Amíg nem postáznak nem kell fizetni. Szóval mire sikerült elpostázni, megerősödött a forint. Kicsit. Szóval mégsem ment rá ingem-gatyám. Három részletben postáztak. Az első már meg is jött, még karácsony előtt ideért. Két évad House is volt benne. Még két csomag jön, az egyikben ott lesz hét évadnyi Bartlet elnök. A jövő hétre várom. Boldogság!
Szóval ajándékok. Tavaly a nővéremet sikerült a sógorommal meglepnünk valami igazán nagyszerű ajándékkal, idén sógorom volt a célpont.
Szóval ajándékok és akciók összefüggéséről akartam volna beszélni...Amikor böngésztem a sorozatokat elkezdtem komoly zenei gyűjteményeket keresgélni, ajándéknak. Árpi Bach mániás, Bach minden mennyiségben jöhet. Ha jó. Szerinte. Találtam is egy teljes életmű gyűjteményt. 155 CD. Hagyok időt. Százötvenöt darab korong. Nem kevés. Persze az ára sem az. Akciós volt, de azért nem eléggé. Megnéztem az angol amazont is, ott még drágább volt. Aztán megnéztem a németet is és láss csodát, kettő CD áráért ott figyelt a díszdoboz. Hosszas viták következtek, hogy vajon örülne-e, mi van, ha nem elég jók az előadók, nem fog tetszeni, stb, stb. Nos, miután finoman megérdeklődtem, hogy vajon tetszene-e és azt a választ kaptam, hogy nagyon, megrendeltük. Egy épp Németországban járó kolléga még karácsony előtt el is hozta. Eldugtam, becsomagoltam, a fa alá került. Aztán volt nagy öröm, mikor kibontotta, mert azt mondta nem hitte volna. Tisztára, mint egy gyerek, mondta is, hogy este azzal alszik.
Na, mostanra eléggé elfáradtam, majd mesélek tovább, most alvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr50860466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása