Nyertem!
2008. szeptember 15. írta: veronel

Nyertem!

Nem, még nem a lottó öttös. Idővel eljön az is és akkor csinálunk egy remek céget - vagy többet - ahol mind együtt dolgozunk és halálra keressük magunkat. De tényleg!
Szóval, olvastam egy felhívást a neten, miszerint az elmúlt 40 év boldog pillanatai, fotópályázat, meg miegyéb, a Coca-Cola ajánlásával. A címe valami olyasmi volt, hogy "Anyád is volt fiatal!".
Erről nekem egyből beugrott egy fotó, ami mindig nálam van, és anyukámat ábrázolja, fiatalon, vidáman, kólával! Készült 1968-ban. Az egyetlen szépséghibája, hogy jól láthatóan Pepsit iszik. Sebaj, gondoltam, poénnak jó lesz, beküldöm, hátha. Gondolom, nem okozok túl nagy meglepetést (hiába no, a címben elspoilereztem a végét), nyertem. Kaptam egy e-mailt a múlt héten, hogy gratulálnak, kiválasztották a fotót, az ARC kiállításon (szeptember 16ig, Budapest, Ötvenhatosok tere) meg lehet tekinteni felnagyítva, amint anyukám kólát itat a plüss majmával és ő is kortyol. Ráadásnak egy polót is küldenek majd.
Sajna, Pestre nem jutok föl a megadott időn belül, ha esetleg valaki onnan olvas, az járjon arra és fotózza mán le (tudom, jókor szólok).
Íme a fotó, amit keresni kell:

Ja, ha lesz Pepsi-s pályázat, arra is beküldöm...
Hálából, innen is, szeretném küldeni anyukámnak, kedvenc nótáját:


14 éve...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr56665122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása