Ferpléj
2008. augusztus 06. írta: veronel

Ferpléj

Meglehetősen kellemetlen élményem volt a napokban. Busszal indultam haza, de csak ezresem volt, semmi kisebb. Felszálltam, kértem jegyet, mire a sofőr cinkosan rámkacsintva megkérdezte, hogy meddig megyek. Mondtam, hogy a Várkerületig, de tudtam, mi következik, nem csalódtam: visszahozod nekem a jegyet? - kérdezte. Ez azt jelenti, hogy a sofőrnek fizetek egy százast, a jegyet letépi, de mielőtt leszállnék visszaadom neki, így mindketten jól járunk. Szerinte. Mondtam, nem kösz. Kifizetném inkább. De erősködött, hogy na, vigyem vissza a jegyet. Mondtam, nem. Erre azt válaszolta, hogy akkor ő meg nem tud visszaadni. "Én teszek Neked szivességet, Te teszel nekem szivességet!" Ezt mondta. Végül nagy durrogva adott jegyet és adott vissza az ezresből. És nekem kellett volna rosszul éreznem magam, mert én vagyok a köcsög, aki betartja a szabályokat. Hülye vagyok, nyilván.
Miért csak én érzem úgy, hogy az ilyenek miatt nem lesz soha rend ebben az országban.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr30604177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása