Iroda
2008. július 11. írta: veronel

Iroda

Volt az a jó kis játék a Viasat honlapján, ami az Office című remek kis sorozathoz kapcsolódott (jut eszembe, mikor is kapom vissza a DVD-imet?). Neveztem egy tipikus t-művek mesével és nem sokkal később kaptam egy e-mailt, hogy adjam meg a postacímem, mert küldenék az ajándékot. Tegnap előtt meg is érkezett. Egy egérpad. Vicces.

Jó ideje nem használtam egérpadot, hát most megint van. Hat év bánya után, ez maradt, mint emlék.
Reméltem, hogy ma délután összejövünk a néppel, de sajna nem jött be, mert egyesek holmi betegségre hivatkoztak. Na peeersze.
Mostanság megint összejöttek a dolgok, probléma, probléma hátán. Valahogy megint egy olyan hullámvölgyben vagyunk, hogy bármit teszünk, bármennyire vigyázunk, valami hülyeség mindig becsúszik. Hihetetlen banális dolgokat bírunk eltopázni. Mondjuk az igazán bosszantó az, amikor az eltopázó nem érzi a felelősségét a dologban. Az elmúlt napokban többször is szembesültem ezzel. Bosszant, idegesít, felháborít és dühít. Utálom. Persze, szerencsére van módom ezt érzékeltetni és meg is teszem. Köcsög vagyok, tudom. Úgy hiszem, hogy soha senkinek nem dörgöltem az orra alá azt a hibát, amit megbánt. Nem szép dolog és nekem is van nem kevés olyan eltúrásom, amit legszívesebben elfelejtenék. Ellenben azt, aki nem mutat megbánást, igyekszem lelkiismeretfurdalásra bírni. Tudom, hogy nem megyek vele semmire, de mégis, hátha. Egy dolgot remélek csak, hogy az akire most a szmetyi zúdul, nem adja fel. Baromira rosszul érintene mindannyiunkat. Megint van egy működő kis csapat, aki sok mindent elvisz a vállán zokszó nélkül. Csak így tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr39564398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dvdraboló 2008.07.12. 08:43:48

Nem tudom, hogy milyen DVD-t emlegettek itt ... :)

qkrisz 2008.07.12. 19:11:34

Kitartás! Kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy most megyek szabira. De azért támogasd a Robit! Na meg remélem, hogy a keselyűk most is köröznek majd a tetem felett. És persze most talán már nem csak átvitt értelemben. Ha visszajövök, megpróbálok én is besegíteni. A köcsögösködésbe is... (persze remélem még lesz hova visszajönni... :))
süti beállítások módosítása