The Proclaimers
2008. június 04. írta: veronel

The Proclaimers

Na, ki tudja kik ők? Google nélkül, héh!
Ők egy skót ikerpárból álló együttes, én egy nótájukat ismerem, viszont azt nagyon szeretem is. Íme:

Tralalatta! Tralalatta!
A Benny & June című csudálatos filmnek volt betétdala.
Befejeztem a Hogyan ismertem meg anyátokat első két évadát. Az egyik főszereplő szavaival élve: Legen - kivár - dás! Jó, eredetiben jobban hangzik: Legen - wait for it! - dary!

Még egy kis sorozatozás, nagyon fontos hír, hogy a TV2 jövő héttől, napi két résszel nyomatja a Scrubs-ot. Ez kötelező! De komolyan. Sajnos ezek a töketlen állatok Dokik címen futtatják, ráadásul koradélután a ...wwait for it! ... Sentinel és Rex felügyelő között! Noooooormális? Ez egy fiataloknak szóló, vicces sorozat. Na mindegy, aki tudja nézze, rögzítse, mert kötelező! Kikérdezem!
A Hogyan ismertem meg anyátokat nem CSI:

Szerencsére.

Jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr1504289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása