Köfi, annyira köfi
2008. május 22. írta: veronel

Köfi, annyira köfi

Nagyon szépen köszönöm a sok (három az sok?) jó kivánságot. Tényleg. Jól esett.
Elmúlt, spongyát rá, meg sem történt.
Ami viszont megtörtént. Mostanság sorozat függő lettem, mert sajna a TV-ben semmi nézhető, a WoW jóideje nem kötött le, nem volt kedvem játszani, no meg a jó idő beköszöntével a hétvégék is máshogy telnek. Ámde a sorozatok. Nyilván nem a nálunk vetített sorozatokra gondolok, mert azok sajnos néhány kivételtől eltekintve gagyik. Szerintem. Nyilván ezrek szerint nem. Szóval hozzáláttam, hogy ízlésemnek megfelelő történeteket találjak. Szerencsére, manapság már ennek az érdeklődési körnek is kifejlett subkultúrája van, idehaza is. Szóval lelkes és állandó c:c olvasó lettem. A hozzászólásokat olvasgatva, lassan leszűrtem, hogy mi az ami érdekelhet, és megpróbáltam beszerezni. Zsigerből utálom a lopást és sajna az én értékrendemben a filmletöltés, torrentezés is idetartozik. Időközben felbukkent, egy szürke lehetőség is. Online nézhető videók. Youtube stílus, csak mondjuk egész sorozat epizódok. Az egyik PC Worldben voltak linkek is, hogy hol vannak gyűjtőoldalak (márpedig, ha a PC World ajánlja, akkor nem lehet illegális a dolog), szóval ezeken keresgéltem.
A dolog a Hősök miatt indult, mert annyira tetszett, hogy a második évadra nem akartam várni. Így aztán az amerikai sugárzás után pár órával néztem is az epizódokat. Sajnos, mivel a sorozat nálunk szépet bukott (blame TV2!) nem biztos, hogy lesz folytatás idehaza.
Aztán találtam nagyon vicces sitcomokat is. Ezek hazai vetítésének valószínűsége a nullához konvergál. Viszont fergetegesek. Javaslom kevésbé szívbajos olvasóimnak a feliratos verziók előkerítése, mert sírvaröhögős, de tényleg. Mindazok, akik szeretnének angolul tanulni és bármilyen kicsit is tudnak már, pedig különösen lássanak hozzá.
Lúzer vagyok, sokszor mondtam már, meg bika és gyüjtőgetős is. Szóval elkezdtem beszerezni kedvenc sorozataimat, DVD-n. Persze, ez is a comment.com-tól indult, mert ők frusztráltak mindig a szebbnél szebb díszdobos változatok képeivel. Aztán összeszedtem a bátorságom és klikkeltem. Gyönyörűség. Csoda. Akciók. Így vettem három slim tokos évad árából a gyönyörű díszdobozos 10 teljes évados Jóbarátok DVD-t. Igaz nincsen rajta magyar szinkron. De, amióta tudom milyen eredetiben, ez kicsit sem fáj.
Aztán jött az amerikai oldal. Ámulat bámulat. Innen is összegyűjtöttem néhány akciós kedvencet. Német anyavállalatunkhoz rendeltem, és egy hónap alatt ideért, mindenestül. Kellett vámot fizetni, vagyis az ÁFÁ-t, amit az amazon levont a számla végéből. Csudálatos teljes évadok. Itt figyelnek már a polcon.
Persze, régió kód 1. Lélekben már felkészültem, hogy veszek egy 5-8k-s DVD lejátszót a Tescoban, aminek átállítom a régió kódját, hogy nézhessem a csudát. De kérem szépen az én DVD-m észre sem vette a különbséget. Úgy nyomja, hogy az valami... még.
Gondoltam elmesélem. Most örülök. De tényleg.
Mit is vettem? Ajánlom mindenkinek: How i met your mother (1. és 2. évad), 30 Rock 1. évad és Hősök 1. évad.
Ősszel, karácson előtt megint körülnézek. Egy ilyet még akarok. Klasszikus jelenet a világ egyik legjobb sorozatából:

Bartlet for President!
One last thing:


Azért az eredeti az eredeti...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr86483025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli 2008.05.23. 10:10:18

Jól értem, hogy most ment le a vidijó ára? :)

veronel 2008.05.23. 18:36:37

Nem, mert túl sokat költöttem DVDkre és most, hogy tudom, gond nélkül lejátszhatók, még többet fogok. :)
süti beállítások módosítása