Tesco
2014. május 28. írta: veronel

Tesco

Első sétám a Tescoba vezetett, mert szerettem volna körülnézni és vizet venni. Az épület labirintus szerűen felépített kis butikok sokaságával kezdődik. Aztán jön a nagy bolt. Találtam táska boltot is:

2014-05-27_21-31-50_690.jpg

A Tesco olyan, mint mindenütt máshol, csak sokkal büdösebb. Ami érdekes, hogy rengeteg tejet és tejterméket lehet kapni, elsősorban joghurtokat és ízesített tejitalokat. Ezek újak lehetnek a piacon, mert ajándékokkal megpakolva próbálják őket eladni, De ezek nem szarral gurigáznak kérem. Fémkanalak, üvegpoharak, üvegtányérok, bögrék lógnak a csomagolásokon. Mondjuk, hogy az ember hogyan eszi fém evőpálcikával a joghurtot, arra nincs ötletem.

2014-05-27_21-15-53_692.jpgMajdnem megvettem az első kínai bögrém, de aztán mégsem.

2014-05-27_21-16-09_15.jpgA Tescoban minden friss. A sikló is (szegények sorsukba beletörődve feküdtek az edény alján):

2014-05-27_21-10-39_875.jpgAztán van itt import sör is azok kedvéért, akik szerint a kínai sör inkább víz:

2014-05-27_21-21-21_627.jpgSéta közben találtam bérelhető bicikliket is:

2014-05-27_20-42-07_670.jpgAz oszlopon hőmérő is volt. Este nyolc után készült a kép:

2014-05-27_20-41-57_700.jpgMa ebéd helyett sétáltam egyet a cég környékén, semmi izgalmas. Ezt valaki egyszer kinyitotta, aztán gondolom kicsöngettek mielőtt a helyére rakhatta volna:

2014-05-28_12-22-01_99.jpgEz pedig az IMS.

2014-05-28_12-26-59_606.jpgEste velkám dineren voltunk a menedzserekkel. Jó kis kínai étteremben, ahol végre kínai ételeket ettünk. Nagy körasztal a közepén egy forgatható tálca, idepakolták a mindenféle finomságokat. A legdurvább a kacsafej és a marhagyomor volt, de ezeket nem kóstoltam meg. Viszont volt sült csülök, mézben sütött édesburgonya, mindenféle csirke, marha és zöldség. Dinnye, tofuval töltött tészta. Nagyon jó móka volt. Utána elkísértem Konstantint a szokásos szerdai focizására a stadionhoz. Az úton rögtön rá is dudált egy srácra, hogy szálljon be, kiderült, hogy együtt szoktak focizni. Furcsa volt az akcentusa, németül és angolul is, aztán a bemutatkozásnál kiderült, hogy Istvánnak hívják. Magyar Suzhouban, pipa. 

Miközben a fiúk öltöztek odajött egy kínai srác és megpróbált velünk beszélgetni, de csak nekem volt türelmem hozzá. Kiderült, hogy szeretné fejleszteni az angolját, azért nyugatiakkal próbál barátkozni. Beszélgettünk, amik a többiek fociztak. Még a telefonszámát is megadta, hogy majd beszélgessünk, mert ő nagyon szeretné fejleszteni az angolját.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr416223798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása