Mi is történt mostanság
2009. február 22. írta: veronel

Mi is történt mostanság

Meggyógyultam. Remélem legalabbis, hogy ezt most már kijelenthetem. Elmúlt a láz, az izületi fájdalom, meg minden egyéb tünet. Némi köhögés megmaradt, de lassan ez is múlik. Jelentem a homeopátia igen jó dolog, mindenki kerítsen magamellé valakit, aki ért hozzá, mert bizony mondom, hasznos. Hajni például szerdán még lázas volt (ugyanakkor kezdődött nála is), én meg már dolgoztam. És nem esett nehezemre.
A munka amúgy eszméletlen mennyiségű. Sajnos felére csökkent a létszámunk az egy hónappal ezelöttihez képest, az ellenőrizendő áru viszont nem lett kevesebb. Ez persze jó, mert, ha van áru, akkor vannak megrendeléseink, vagyis nem pusztulunk itt mindannyian. Viszont nem jutunk a dolgunk végére.
Hosszú hetek után végre beindult a kosárszakkör is. Kollégákkal béreltünk termet és hétfőnként megyünk. Szeretettel várunk egyébként minden érdeklődőt, mivel nem lettünk annyian, mint hittük. Én mondjuk az első alkalmat kihagytam (az a fránya megbetegedés), de holnap megyek.
Egész hétvégén esett a hó. Ez tök jó, meg minden, kérdeztem is sógoromat péntek délután, mielőtt hazaindultunk munkából, hogy: karácsonyra leállunk, ugye? Ez a sok hó, nekem teljesen karácsony hangulatot csinált. Voltunk hétvégén szánkózni a lányokkal, meg a kutyával. Jó móka volt.
Ronnie (O'Sullivan, a Rakéta, minden idők legjobb snooker pléjere) kiesett a Welsh Openen. Az ellenfele nyilatkozatából azt vettem le, hogy megint magát verte meg. Pedig olyan jól indult az év. Sebaj. Majdcsak összeszedi magát. Emlékeztetőül a leggyorsabb maximális pontszám, ever:

Tudom, hogy már volt, de ami szép az szép.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr30959272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása