Emlegetett szamár...
2009. január 06. írta: veronel

Emlegetett szamár...

Mikor ma a nővérem hazaért a munkából, az ajtónak támasztva egy bazi nagy, fehér, műanyag zsákot talált. A zsák felül valami kötözővel volt összekötve,rajta egy nagy zöld cetli. Tudta ő is, hogy csomagot várok ámerikábúl, hát behozta. Az én drága amazon barátném küldte nekem. És igen, az Elnök emberei teljes sorozat volt benne. A nagy zsákot nem tudom ki és miért tette rá, de nem is érdekel, belül az eredeti csomagolásban sértetlen volt a díszdoboz. Valami gyönyörű. Kívülről, úgy néz ki, mint egy irattartó.

Belül dossziék, az évadok számával.

A dossziékba pedig becsúsztatva az epizódokat tartalmazó korongok.

Eörömebódogság. Imádom. Van hozzá egy plusz könyvecske fotókkal, meg az első epizód forgatókönyve fényes papírra nyomtatva, szépen bekötve. És mindez került annyiba, mint amennyibe két évad itthon, gusztustalan vékony, műanyag tokokban.
Ezt kaptam én magamtól karácsonyra.
Adós vagyok egy magyarázattal. Az amazon rendes levélként adja fel a csomagokat, mert úgy olcsóbb és a világon mindenhol odaér. Nincs hozzá semmilyen papír, amit alá kellene írni, nem biztosított. Mivel a postaládába nem fért, az ajtó elé tette le a postás. Köszönöm, innen is.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr28862162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apakuka 2009.01.06. 21:21:37

nah.....szép.....aztán még én vagyok a perverz.....
süti beállítások módosítása