Keleti szél 14.
2015. március 31. írta: veronel

Keleti szél 14.

Összegyűlt megint néhány fotó az érdekesebb fajtából. Jöhet?

Ez a kép a szemmagasságomban készült. Ezt látom az átlagos tömegből. Nur zur Info.

1.jpg

Ilyen műanyag „koszorúkat” raknak ki oda, ahol meghalt valaki. Körberakják vele a bejáratot. Gondolom eredetileg virágból volt, de mára a praktikum győzött. Meg a PET palack.

2.jpg

Bezony, Suzhounak még Monopoly minisztériuma is van. Mondjuk, hogy mi a kapcsolata a hímzéssel, azt nem tudom.

3.jpg

Szerintem ez egy Tesla töltő pont. Vagyis, csak idáig kell eltolni az elektromos autót, ha esetleg probléma lenne. Egyébként a belvárosban van. Mindentől egyformán messze.

4.jpg

A Facebookon mutattam, hogy egy Starbucksos kislány megpróbálta a teljes nevem felmásolni a pohárra. Ezt egy srác követte el. Szerintem azt akarta mondani, hogy „könnyen elkaptuk!”.

5.jpg

Így nézett ki a forgalmas csomópont szilveszter előtti nap (mármint a kínai) reggelén. Sehol senki, csak én ballagtam munkába.

6.JPG

Tessék, egy aktuális tavaszi akció, hogy lehessen tudni, mennyibe fáj itt egy autó. Az aktuális árfolyam 1 RMB = 44 forint.

7.jpg

Na, ez kérem borzasztó. Ettől bizony összeszorult a szívem. Mert az utcán szárított hús látványa már nem lep meg (nem úgy Gabit, akinek ez érthetően teljesen új volt), de ez itt kérem jobbról balra haladva: szalonna, hal és kutya. Bezony. Nem könnyen dolgoztam fel, na.

8.jpg

Az éttermek gyakorta helyeznek el, ilyen példa ételeket valahol a bejárat körül. Ezek vagy műanyagból vannak vagy vákuumozva / beöntve műanyagba.

9.jpg

A játékbolt ugyan valamiért Transformersszel van tele Bosszúállók helyett, de úgy tűnik az a hír megvolt, hogy Pókember részben visszatér a Marvel kertjébe. Jaj, mikor lesz már május???

10.jpg

Azért, vannak Bosszúállók is, egy kis spoiler az Ultron korából a Lego jóvoltából. Érzem én, hogy beszűkültem, de higgyétek el, van aki örül ezeknek a képeknek is.

11.jpg

Aye! Arrrgh! Nem kell tenger, hogy kalóz lehess, csak sötét lélek és mások életének semmibevétele. Mondta egyszer egy szárazföldi kalóz, aztán énekelni kezdett... Ez a cuki kalóz egy gyermek játékterem bejáratát őrzi. Mármint, gyermekeknek szánt játékterem.  

12.jpg

 A hétvégén volt a Jinji-tó félmaraton, ilyen táblák jelölték a távot. Majd jövőre.

13.jpg

Fröccs. Palackozva. Vörös, fehér és rose változatban. Nem olcsó. Két deci 560 forint. Viszont, van.

14.jpg

Ééééés, igen. Ez kérem, tokaji. Viszont a címkén valami franciák is szerepelnek, de a származási hely Magyaroszág. Majd valaki, akinek fontos rákeres.

15.jpg

Egy újabb anyuka visszatértének örülünk. Ez csak azt jelenti, hogy már nagyon régóta itt vagyok, Tiantiannal ugyanis találkoztam még azelőtt, hogy elment volna GYESre. Egész sokat. És örülök, hogy visszajött, ugyanis ő a recepciósunk és minden reggel nagyon széles mosollyal köszönt, amitől nekem is rögtön jó kedvem lesz. Próbáljátok ki, zseniális mosolyra érkezni a munkába.

16.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr707323114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása