Punnyadás
2015. január 19. írta: veronel

Punnyadás

A hétvége punnyadással, olvasással és sorozatnézéssel telt. Újrafelfedeztem a Supernatural című sorozatot és igen jól szórakozom rajta. Odakint hűvős, nyálkás időjárás volt, így bolton kívül nem mentem sehova. 

Olvasás. J.K Rowling: Átmeneti üresedés című könyvét nyúltam le még otthon. Még nem döntöttem el, hogy mennyire tetszik, de tetszik. Remekül eltaláltak a szereplők és a környezet.

Szombatra jutott egy kis ijedtség is. Az történt, hogy megláttam valamit, amiről azt gondoltam, hogy pisztácia. Nem tudom miért, mert nem is hasonlított rá. Vettem egy csomaggal, hogy majd a mogyoróhoz hasonlóan megpirítom és elnassolom. A magok a csonthéjukban volta, így pirítás közben szétrepesztették, ekkor láttam, hogy nem pisztáciáról van szó. Az egyiket megkóstoltam, de kellemetlen ízé és fura zselés állaga volt. 

Ekkor vettem elő a telefonom, hogy elolvassam mégis mi ez. Közben megettem még egyet, hátha csak az első volt rossz. Az okos kis kínai jeleket olvasó alkalmazás szerint gingko. Rákerestem, hogy vajon hogyan is kéne elkészíteni és innentől ijedtem meg. Az összes elkészítési útmutató ugyanis úgy kezdődött, hogy kesztyűben bontsuk ki és nagyon mérgező ill. allergén. Aztán persze, néhány kattintással kiderült, hogy folyamatosan kell enni, ahhoz, hogy komoly mérgezésünk legyen, hogy nyersen a legmérgezőbb és nem mindenki allergiás rá. Nem volt kellemes az az a néhány perc. Mondjuk lefekvésig azt figyeltem, hogy vajon dagad-e a nyelvem, torkom. Úgy röpült az egész a kukába, ahogy volt és mostantól az ismeretlen dolgok előtt konzultálok az orvosommal, gyógyszerészemmel.

Szaporodnak egyébként a boltokban az Új Évhez kapcsoló akciók, termékek. Ez például édesség csomag, amolyan Mikulás csomagba oltott szilveszteri parti összes.

img_0707.JPG

Ez a Kindertojás birkás kecskés ajándékos változata. Természetesen mobildísz az ajándék.

img_0706.JPG

Ennek az új évhez nincs köze, de mondtam, hogy mennyire bejött ez a hatalmas citrusféleség. Van belőle néhány fajta.

img_0703.JPG

A Tavaszi fesztivál vagy Kínai Új Év alkalmából a gyerekek pénzt kapnak, amit arra költenek, amire a szüleik hagyják. Vannak, akik a pénz mellé vagy helyette ajándékot is vesznek. A plaza televolt ajándékot válogató gyermekekkel és kétségbeesett szülőkkel.

img_0705.JPG

Arany mogyoró, sok kis mogyoróval a hátán. Ezt még nem derítettem ki, hogy mire való, viszont mivel a mogyoró második karaktere azt jelenti, hogy szülés ezért a mogyoró termékenységi szimbólum. Gyanítom ez esetben pénzt szül, gyarapít. Egyébként csokoládé lehet, mivel a csokik között árulják.

img_0708.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr17087885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása