Biosms
2010. január 06. írta: veronel

Biosms

Döbbenetes, az utóbbi időben nagyon működik a biosms. Biosms = szeretteink gondolatai, üzenetei megjelennek a fejünkben. Valaki arra gondol, hogy beszélni akar egy barátjával mire az illető felhívja, maga sem tudja miért. Két ember látszólag teljesen véletlenül ugyanarra gondol. Mondok példát. Múltkor autóztunk családilag hazafelé és mindenféléről dumáltunk, épp szőlők mellett mentünk el, amik között volt egy felszántott parcella, mire a nővérem el kezdett volna mondani valami, de csak odáig jutott, hogy képzeld, a...a..., mire én megragadtam az alkalmat és közbevágtam, hogy a kedvenc zöldségesünknél lehet kapni csicsókát. Erre ő azt mondta, hogy ezt akarta mondani, csak nem jutott eszébe, hogy csicsóka.
Vannak persze nem ennyire vicces biosmsek is. Ma délután pizzasütés közben a halálról elmélkedtem, igazából a családunkról, arról, hogy hány generációnak kellett vagy a szülőjét indokolatlanul fiatalon, vagy a gyermekét érthetetlen módon eltemetnie. Maradjunk annyiban, hogy soknak. Meg az is eszembe jutott, hogy az ismerőseim jelentős része árva vagy félárva és azért még nem vagyunk annyira öregek, hogy ez indokolt legyen. Aztán jött a telefon, hogy egy újabb barátom lett félárva.
Sajnálom!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr941652699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retronelli 2010.01.28. 11:07:28

Nem jelent meg a gondolato a fejedben mint egy biosms?Tudniillik arra gondoltam,hogy kéne már blogolnod valamit!!!Rég írtál...

veronel 2010.01.28. 11:26:41

Konkrétan megjelent, de én hülye azt hittem, hogy a hangok azok. A hangokra pedig nem hallgatunk! De tényleg. Nincs mit mondanom, minek beszéljek? :)

Kacagójancsi 2010.04.02. 16:12:51

biosms? ez nekem új. Telepátia, egy hullámhossz, azonos rezgésű dolgok bevonzása?
süti beállítások módosítása