Az előző rész tartalmából: a laptopom egy garanciális alaplap csere után másfél hónapig üzemelt, majd újra prpdukálta ugyanazt a hibát. Nevezetesen: a monitorban nem volt delej. Se elöl, se hátul. Elküldtük a szervízbe.
Ma kaptam a hírt, hogy az új alaplap megjött, beszerelték, de most valamiért billentyűzetet is rendeltek hozzá. Khm. Várjuk a visszahívást.
A bejegyzés trackback címe:
https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr421201180
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Apakuka 2009.06.22. 20:24:09
Mennyiért is vetted azt a sz.....ööööö jó kis laptopot?......megérte.....vegyél még egyet... :)
veronel 2009.06.24. 09:14:30
Vennék én, ha visszaadnák az árát. De nem adják. Viszont, ha így folytatja, örök éretében garanciális marad. És nem bántam meg, még így sem.
Apakuka 2009.06.24. 11:25:48
Hát perszeee.....hidd csak azt, hogy a garanciának is van garanciája...persze..... még......de ezt sokáig nem hagyják......egyszercsak benyújtják a számlát ;)
veronel 2009.06.24. 14:32:52
Igen, a garanciának is van garanciája, csak ezt Te el sem tudod képzelni, mert nem európai cégnél dolgozol ;)
Én kérek elnézést...
Én kérek elnézést...
Apakuka 2009.06.24. 19:22:28
.....Renault, BMW, BauMax.....és társaik.....ezek azért csak urópai cégek.....
veronel 2009.06.25. 08:36:12
Lehet. Az ügyintézés gyorsasága és a szervíz minősége mondjuk felejtős, de igenis garanciális minden alkatrész, míg le nem jár a két év. Pont. Ennyit ígértek, ennyit adtak. Európai cég meg nálam eddig az IKEA.