Na, ezt sosem hittem volna
2009. május 18. írta: veronel

Na, ezt sosem hittem volna

Ez csak egy rövid bréking, mert nézegettem a statisztikát, még pedig a kereső kifejezéseket, amikre ez a blog is adott találatot. Az egyiken erőteljesen elcsodálkoztam. Nem gondoltam volna, hogy egyszer valaki egy ilyen mondat miatt kattint rám. Magát a keresett mondatot nem írom le, de megmutatom, hogy a Google hogyan hozott engem ezzel kapcsolatba. Te jó Ég!
"Millió meg még egy pár ember, gyors pisi, majd fel a hegyre a fogaskereküvel. ... Csak úgy hömpölygött a tömeg az erdőbe, be. A főszervező csaj folyamatosan kiabált, hogy maradjunk ... délután meg Schönbrunnba, a parkot meglesni, ami elvileg ingyenes. ... Én vele együtt sétáltam be a városba, közben beszélgettünk. ..."
A pontok a különböző postokat választják el, a vastag betűs kifejezések szerepeltek a keresett mondatban. Innen is gratulálok!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronel.blog.hu/api/trackback/id/tr961130490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veronel 2009.06.11. 14:29:48

Gratulálok! Most már nálam is ezek a legnépszerűbb keresőkifejezések! Annyira köszi... De tényleg.

veronel 2009.10.14. 10:08:33

Töröltem az első kommentet, mert idegesített, hogy hülyeségek miatt találnak meg. Képmutató-e vagyok?
süti beállítások módosítása